Gå til innhold

Overnatting i strømstadområdet

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Noen som er kjent?

Skal igjen ut på tur, og må jo spørre dere smarte hoder på DOL :-)

Jeg skal på Riksen en fredag, og jeg og samboer har lyst og reise over til Sverige.

Så fann vi ut at vi like greitt kunne overnatte der til lørdag, og så dra hjem (har lang reisevei).

Derfor lurer jeg på om noen vet om en overnattingsplass?

Fortsetter under...

Gjest Shira12
Skrevet

Takk for link, skal sjekke det ut.

Har du bodd der? Hvis ja, fornøyd? Prisen er levelig eller? (titter bort på en litt slunken lommebok ;-) )

serendipity
Skrevet

Har du bodd der? Hvis ja, fornøyd? Prisen er levelig eller? (titter bort på en litt slunken lommebok ;-) )

Ikke bodd der, men vært der. Helt ok. Ligger fint til :-) Priser fra ca. SEK 995,- for dbl. rom står det. Men det faktisk leeenge siden jeg var der.

Annonse

Gjest aerlig
Skrevet

Øh, så prisnene nå, sorry.

He he, går litt fort av og til.

Prøv en campingplass, hvis en hundrelapp fra eller til er så viktig.

Årstiden vi går inn i, er jo ganske teltvennlig.

Gjest Shira12
Skrevet

Prøv en campingplass, hvis en hundrelapp fra eller til er så viktig.

Årstiden vi går inn i, er jo ganske teltvennlig.

Var ikke så galen pris på Laholmen hotell, kom frem til at det ble en tusenlapp, går fint det.

Gjest colorlinemedlem
Skrevet

Var ikke så galen pris på Laholmen hotell, kom frem til at det ble en tusenlapp, går fint det.

Vi fikk tilbud fra ColorLine - klubben for en måned siden, båt fra Sandefjord til Strømstad, en overnatting på Laholmen, kun kr. 395 pr pers

Gjest engel 49+
Skrevet

Alternativt har campingplassene hytter..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...