Gå til innhold

Slanking i hist og pist!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må jeg bare få ut litt sinne!!

Jeg er så LUT lei all slanke-fikseringen for tiden!!

Sitter og ser på Ophra, som har slanking som tema. På DOL reklamerer Grethe Roede, og vips så popper det opp reklamer i hist og pist som lurer på om jeg trenger å gå ned i vekt!

ÅÅÅhhhrr....!!!!!

Sånn det hjalp å få det ut!!! Hihi.... :D

Gjest Simiana
Skrevet

Fedme er et stort helseproblem i samfunnet. Ingen har godt av å være overvektige.

Skrevet

Fedme er et stort helseproblem i samfunnet. Ingen har godt av å være overvektige.

Det forandrer ikke det at alt dette hysteriet og all overreklameringen for dette har heller liten virkning.

"................................."

Skrevet

Ja, for magre skal jentene være. Med bryster på størrelse med myggstikk:-)

Skrevet

Ja, for magre skal jentene være. Med bryster på størrelse med myggstikk:-)

Ikke der jeg kommer fra :-) Der skal jentene ha store rumper og gode lår, men bør være normal slank rundt midjen da.

Skrevet

Ikke der jeg kommer fra :-) Der skal jentene ha store rumper og gode lår, men bør være normal slank rundt midjen da.

Hehe, derfor de er så glad i slanke, blonde skandinaviske jenter da.

Svigerinna mi og venninnene hennes var blonde og slanke alle sammen og hadde elskere i massevis. Og ja, de var gift :o)

Skrevet

Det hørtes bra ut. Hvor er det?;)

Skrevet

Æsj, ja! Dritt lei jeg også! Jeg har det på jobben også, og der er det nesten bare 50-60 åringer. De spiser et par små fibergreier til lunsj! Og snakker om kalorier!

Fyttirakkeren for en verden!

Nå snakker om slanking av en fotballspiller på t.v. også!

Gjest Shira12
Skrevet

Så enig så enig!!!

Selv har jeg lagt på meg noen kilo i vinter, gjør ofte det.

Moren min har kilo på hjernen..

-Å du har jo lagt på deg, selv har jeg tatt av..

Flott for henne! Men jeg er ikke så opptatt av mine 2 kg for mye, de gå vekk til sommer når jeg begynner og gå i fjellet igjen.

Hun er helt opphengt i dette.

Puh...Fikk ut litt frustrasjon nå :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Overvektig er en ting.

Men det virker jo som at normale slanke folk burde slanke seg også.

Tok en slik test inne på en slankeside for et produkt en gang, og da var jeg helt normal...Fikk opp at jeg burde ta av 5 kg... Da hadde jeg jo blitt for tynn...

Hvor er balansegangen blitt av??

Skrevet

Hm - ikke der jeg har vært så mange ganger. Der traff jeg ei jente på 21 år som hadde vært inne til fettsuging. Hun var jo absolutt slank (nesten mager).

Ei annen jente, kjempesøt og flott, men litt kilo feilplassert sleit med å trekke gutter... :-(

Gjest zuuul
Skrevet

Hehe, derfor de er så glad i slanke, blonde skandinaviske jenter da.

Svigerinna mi og venninnene hennes var blonde og slanke alle sammen og hadde elskere i massevis. Og ja, de var gift :o)

Det rekker å være blond. Vi var i Spania, jeg, kusina mi, og to døtre av venneparet til tante og onkel. Jeg og kusina mi, mørke og slanke/tynne. De to andre jentene, lysblonde og fyldige. (og veldig pene..) Ikke tykke da, men mye kraftigere enn meg og kusina mi. Og GUD som gutta var gale etter dem...

Jeg og kusina mi bare gikk bak dem og deppet..."enn oss da...?"

MEN. Da vi var på diskotek, vi var de eneste norske der. Så kom guttene først til blondinene og tok kontakt, arma rundt dem og alt. Og SÅ kom de til oss og var like koselige med komplimenter og alt.

Tror det er mye med at de tørr å ta kontakt med de blonde først. STEROTYPE

Skrevet

Det rekker å være blond. Vi var i Spania, jeg, kusina mi, og to døtre av venneparet til tante og onkel. Jeg og kusina mi, mørke og slanke/tynne. De to andre jentene, lysblonde og fyldige. (og veldig pene..) Ikke tykke da, men mye kraftigere enn meg og kusina mi. Og GUD som gutta var gale etter dem...

Jeg og kusina mi bare gikk bak dem og deppet..."enn oss da...?"

MEN. Da vi var på diskotek, vi var de eneste norske der. Så kom guttene først til blondinene og tok kontakt, arma rundt dem og alt. Og SÅ kom de til oss og var like koselige med komplimenter og alt.

Tror det er mye med at de tørr å ta kontakt med de blonde først. STEROTYPE

Blondes have more fun ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...