arabiat Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Har den siste uken hatt enormt ømme og vonde brystvorter. Fæles såre, uten at de ser slik ut. Har aldri opplevd liknende, verken i forbindelse med mensen eller annet. Hva annet enn graviditet kan dette komme av? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Går du på p-piller? Da jeg startet med det fikk jeg også ekstremt ømme brystvorter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arabiat Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Går du på p-piller? Da jeg startet med det fikk jeg også ekstremt ømme brystvorter. Nei, har nettopp sluttet på det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Nei, har nettopp sluttet på det Så kan det jo være du er gravid, hvis du sluttet for å bli det. Jeg kjenner en som ble gravid nesten med en gang hun sluttet med p-pillene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Siden du nettopp har sluttet på p-piller kan det også bare være hormonforandringer, men du kan også være gravid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arabiat Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Så kan det jo være du er gravid, hvis du sluttet for å bli det. Jeg kjenner en som ble gravid nesten med en gang hun sluttet med p-pillene. Det er jo lov å håpe Grunnen til at jeg spør om andre årsker er fordi jeg håper å kunne utelukke noe annet da Vel, tiden vil vise 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Det er jo lov å håpe Grunnen til at jeg spør om andre årsker er fordi jeg håper å kunne utelukke noe annet da Vel, tiden vil vise Ta en test da vel.. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arabiat Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Ta en test da vel.. Lykke til! Jo, men venter litt. Kan jo hende mensen plutselig dukker opp 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arabiat Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Ta en test da vel.. Lykke til! Takk for lykkeønskninger, forresten. Trnger det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.