collins Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Litt av en feiring politiet har lagt opp til på 1-års dagen for Nokas-ranet. http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article369414.ece 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lettet over pågripelsen Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 puh!!*lettet* Nå blir jeg vel ikke inkalt som vitne i saken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 puh!!*lettet* Nå blir jeg vel ikke inkalt som vitne i saken. Sitter du inne med opplysninger i saken, uten å dele de med politiet??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 puh!!*lettet* Nå blir jeg vel ikke inkalt som vitne i saken. Lurer på hvor mange av disse som faktisk hadde blitt tatt dersom den drepte var en vanlig sivilist. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lettet over pågripelsen Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Lurer på hvor mange av disse som faktisk hadde blitt tatt dersom den drepte var en vanlig sivilist. ja det lurer jeg på også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kåre med Håret Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Godt jobba! Her har vi en person som forsøker å gjemme seg blant 6 milliarder mennesker, og jammen om de ikke finner han til slutt. Imponert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lettet over pågripelsen Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Sitter du inne med opplysninger i saken, uten å dele de med politiet??? slapp av!!. I know nothing. Men politiet er interessert i å snakke med bekjente uannsett 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.