Gjest okg Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 lurer på om det er noen som har gått ned i vekt med det?vist dere gjorde det hvor mye flytende måtte dere ta da.skulle ha kommet inn i bunaden uten og bli kvalm..e litt trong,så kunne trengt og tatt av noen kilo.håper noen har erfaring.... 0 Siter
Gjest bare tull og lureri all slanke "hjelpen" Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Tok den og fikk ikke annet en brekninger, husker ikke hvor lenge jeg tok den men det var en ganske god stund, når jegs er tilbake på det inser jeg jo hvor utrrrolig teit jeg var som lot meg lure til å prøve i det hele tatt. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 hva med å begynne å ta vanndrivende et par dager før? man kan ha ganske mye vann i kroppen, så det er et godt tips om man skal komme seg inn i noe til en spesiell anledning 0 Siter
Tottlå Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Jeg ble kjempe sur og uvel i magen. Fikk sure oppstøt og kvalme. Jeg prøvde den over en lengre periode, uten nytte!! Ikke verdt å utsette magen for det! Jeg ville heller ikke sattset på vanndrivende! Da ville jeg heller startet idag med å drikke mye mer! Dersom du drikker lite i lpet av en dag, vil du lure kroppen din til å tro at den ikke får mer væske. Derfor "sparer" kroppen på vøæsken, altså skiller ut lite væske. Det vil derfor bli en væskeopphopning i kroppen. Dersom du begynner å drikke 2-3 liter til dagen, vill kroppen "forstå" at her er det ingen vits i å "spare". Derfor skiller den ut ALT overflødig væske. Derfor vil de første kiloene renne rett av. Altså, du mister all den overføldige, og unødvendige væsken. PHU! DET ble langt! Men forstår du? DRIKK MYE, og du vil ta av!!!! 0 Siter
Elis31 Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Syntes det gjorde meg mettere til middagen, har ellers ikke noen magebunn når det gjelder middag. Husker ikke om jeg tok en teskje eller spiseskje i et glass vann, og helte ned uten å smake. 0 Siter
Gjest mat/trim/mat/trim Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Har ingen erfaring, men leste en test av alle såkalte slankeprodukter, og da hadde ikke epleeddik noen som helst virkning, som de fleste testede produkter. Innerst inne VET du hva du må gjøre for å gå ned i vekt 0 Siter
Luna21365380663 Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Jeg drakk to spiseskjeer epleeddikk i et stort glass vann til frokost (og ikke noe annet). Spiste først til brunsj, da to knekkebrød. Liten lunsj, og stooor middag, pasta, kylling eller oppskjærte og stekte grønnsaker var favoritter det året jeg drev med dette. Jeg gikk ned 20 kg, men kanskje mest pga at jeg var i mer eller mindre konstant fysisk aktivitet (dva gåing eller jogging) i over 8 (åtte!) timer hver dag, untatt helgene, da var det mindre. Dette er nå to-tre år siden, og jeg har sluttet med eddiken, og det å ikke spise frokost, trappet ned på mosjonen, og spiser mer usunt, drikker mer kaffe og får i meg mye fett, og nå strever jeg med å gå opp. Ikke at jeg vil gå opp, men jeg hadde ikke klart det om jeg så ville. 0 Siter
mrxx Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Det hjelper ikke en dritt. Det som hjelper er at du legger om kostholdet og rutinene dine og trimmer mer. Har aldri skjønt hensikten med all verdens slankeprodukter. Ser selvsagt at det kan være en dra-hjelp i starten, hvis produkter funker. Men utover det så er det endring av matvaner og rutiner ellers som hjelper på sikt, ikke noe annet. Kjenner til flere som spiser og grafsere i seg som før, men super i seg Nutrilett i store mengder, makan til dumhet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.