Angela1365380318 Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Er det bare meg eller er de helt amatørmessige? Kræsjsomer jo hele tiden inn på uønskede ansiktshår og hudormer i nesen, hadde jeg vært hun damen hadde jeg nektet å la de vise den. De er jo flere for tiden, ganske dårlige alle sammen synest jeg, men den med kresjsomen på nesen som viser fult av hudormer er den verste. Får dere med dere budskapet i all denne kresjsomingen? 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Hva er "kresjsoming" og hvilken reklame snakker du om? 0 Siter
Tottlå Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Hva er "kresjsoming" og hvilken reklame snakker du om? Kræsjsoming: some inn plasser som ikke var ment å some inn på?! Vil tro dt er den talentløse treklamen til Sensodyne?? 0 Siter
Gjest Anna Karenina Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Kræsjsoming: some inn plasser som ikke var ment å some inn på?! Vil tro dt er den talentløse treklamen til Sensodyne?? Krasj-zooming mao? 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 med andre ord herregud for en tråd.... *lol* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.