Gå til innhold

Feit og ekkel


Gjest cola-light

Anbefalte innlegg

Gjest cola-light

Har gått opp mange kilo som følger av anti-depressiv over en lang periode.Har sluttet med tablettene for om lag to mnd siden men føler at kroppen ikke er som den skal.Føler jeg bare legger mer og mer på meg,selvom jeg rører på meg så ofte jeg kan.Klarer ikke å gå ned i vekt igjen og dette gjør meg veldig deprimert.Føler at jeg ikke har noen framtid når jeg ser ut som jeg gjør nå.Får mange kommentarer på utseende mitt nå også og jeg føler meg bare hjelpesløs.Skal det ingen ende ta!?Har ingen sex-lyst overhodet lenger fordi jeg føler meg ekkel og tror at kjæresten min vil forlate meg nå fordi jeg har forandret meg i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg.Da jeg brukte sarotex en kort perode i fjor, skjøyt kiloene fart.Da ble jeg jo deprimert for det også.Og det er jo lite bra for selvbildet.Jeg tror og være litt solt av kroppen sin kan bidra til at selvboldet også blir bedre.jeg begynte med et annet AD., cipralex, og gikk alt ned igjen, og til og mer ned.Men jeg trener også en hel del for og holde formene nå.Hva med og få litt hjelp til slanking, feks Grethe Roede, evt? det er også et forum som kalles www.slankenett.no. Har vært innom der, og det ser egentlig ganske morsomt ut. Så er det gratis.Lykke til med kiloene. PS. Man er ikke feit og ekkel selv om man har noen kilo for mye.Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...