Gjest Timari Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 har hatt urinveisinfeksjon og har kastet veldig mye opp. vet ikke om det skyldes urinveisinfeksjonen eller noe annet. Nå er jeg iallefall kvalm pga antibiotika men har ikke så vondt i magen lengre. har dere opplevd å bli kvalme av dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Syvåringen hadde urinveisinfeksjon i fjor og hadde feber i en uke før vi skjønte hva det var. En gang i løpet av denne uka spydde hun. Antar det var pga infeksjonen iallefall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg blir aldri kvalm, bare trøtt, i hvert fall etter noen uker. Da kan jeg sove hele døgnet rundt i lange perioder. Derimot antibiotikaen som jeg får tilslutt, blir jeg som oftest kvalm og uvel av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elinemarie Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Ja, det går an. Jeg gikk selv kvalm i 1,5 mnd. Visste ikke hva som var galt. Legen tok meg ikke særlig seriøst. "det er psykisk". Jeg kastet opp bare jeg stakk tannbørsten i munnen for å pusse tennene. Mye brekninger og kvalme ja. Hver dag. Så fikk jeg tatt blodprøver og urinprøve som viste at jeg hadde en infeksjon, og endelig kom de typiske symptomene på urinveisinfeksjon. Hadde nemlig ikke kjent noe til det de første 1,5 mnd. Fikk antibiotika, og var helt frisk iløpet av et par dager. Fikk vite av legen at urinveisinfeksjon kan ligge og ulme og gi kvalme en god stund før du merker det i urinveiene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timari Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Ja, det går an. Jeg gikk selv kvalm i 1,5 mnd. Visste ikke hva som var galt. Legen tok meg ikke særlig seriøst. "det er psykisk". Jeg kastet opp bare jeg stakk tannbørsten i munnen for å pusse tennene. Mye brekninger og kvalme ja. Hver dag. Så fikk jeg tatt blodprøver og urinprøve som viste at jeg hadde en infeksjon, og endelig kom de typiske symptomene på urinveisinfeksjon. Hadde nemlig ikke kjent noe til det de første 1,5 mnd. Fikk antibiotika, og var helt frisk iløpet av et par dager. Fikk vite av legen at urinveisinfeksjon kan ligge og ulme og gi kvalme en god stund før du merker det i urinveiene. jo takk for svar:). jeg skjønte ikke at det var snakk om noen urinveisinfeksjon når jeg først ble dårlig.Trodde det var noe magevirus. Ikke svidde det så voldsomt når jeg tisset heller. og kunnne ikke forstå hvorfor jeg ble så fryktelig kvalm 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.