Gå til innhold

kan man bli kvalm av urinveisinfeksjon?

Gjest Timari

Anbefalte innlegg

Gjest Timari

har hatt urinveisinfeksjon og har kastet veldig mye opp. vet ikke om det skyldes urinveisinfeksjonen eller noe annet. Nå er jeg iallefall kvalm pga antibiotika men har ikke så vondt i magen lengre.

har dere opplevd å bli kvalme av dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest togli

Syvåringen hadde urinveisinfeksjon i fjor og hadde feber i en uke før vi skjønte hva det var. En gang i løpet av denne uka spydde hun. Antar det var pga infeksjonen iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir aldri kvalm, bare trøtt, i hvert fall etter noen uker. Da kan jeg sove hele døgnet rundt i lange perioder.

Derimot antibiotikaen som jeg får tilslutt, blir jeg som oftest kvalm og uvel av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elinemarie

Ja, det går an. Jeg gikk selv kvalm i 1,5 mnd. Visste ikke hva som var galt. Legen tok meg ikke særlig seriøst. "det er psykisk". Jeg kastet opp bare jeg stakk tannbørsten i munnen for å pusse tennene. Mye brekninger og kvalme ja. Hver dag.

Så fikk jeg tatt blodprøver og urinprøve som viste at jeg hadde en infeksjon, og endelig kom de typiske symptomene på urinveisinfeksjon. Hadde nemlig ikke kjent noe til det de første 1,5 mnd. Fikk antibiotika, og var helt frisk iløpet av et par dager. Fikk vite av legen at urinveisinfeksjon kan ligge og ulme og gi kvalme en god stund før du merker det i urinveiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timari

Ja, det går an. Jeg gikk selv kvalm i 1,5 mnd. Visste ikke hva som var galt. Legen tok meg ikke særlig seriøst. "det er psykisk". Jeg kastet opp bare jeg stakk tannbørsten i munnen for å pusse tennene. Mye brekninger og kvalme ja. Hver dag.

Så fikk jeg tatt blodprøver og urinprøve som viste at jeg hadde en infeksjon, og endelig kom de typiske symptomene på urinveisinfeksjon. Hadde nemlig ikke kjent noe til det de første 1,5 mnd. Fikk antibiotika, og var helt frisk iløpet av et par dager. Fikk vite av legen at urinveisinfeksjon kan ligge og ulme og gi kvalme en god stund før du merker det i urinveiene.

jo takk for svar:). jeg skjønte ikke at det var snakk om noen urinveisinfeksjon når jeg først ble dårlig.Trodde det var noe magevirus. Ikke svidde det så voldsomt når jeg tisset heller. og kunnne ikke forstå hvorfor jeg ble så fryktelig kvalm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...