Gjest impregnert! Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article369544.ece Eller andre ting? 0 Siter
nick Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Det ligger ikke i genene våre. Menn i barnehager er enten homser eller har en usunn interesse for småbarn. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Tror det er andre ting. Det finnes mange jobber menn ikke tar som er rimelig godt betalt. Hvorfor er det f.eks. ikke flere mannlige sekretærer i private firmaer? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Det ligger ikke i genene våre. Menn i barnehager er enten homser eller har en usunn interesse for småbarn. Det der var vel et unødvendig innlegg!?!! 0 Siter
nick Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Det der var vel et unødvendig innlegg!?!! Hva då, unødvendig? Menn som liker menn finner man ofte i "kvinneyrker". Menn som "liker" barn finner man ofte i barnemiljøene. Det er bare å lese VG, så ser du at det stemmer. Barnehager, barneskoler, barneidrett, speidern, you name it. 0 Siter
Gjest Simiana Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Det ligger ikke i genene våre. Menn i barnehager er enten homser eller har en usunn interesse for småbarn. Enig med du ! 0 Siter
tiliti Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Hva då, unødvendig? Menn som liker menn finner man ofte i "kvinneyrker". Menn som "liker" barn finner man ofte i barnemiljøene. Det er bare å lese VG, så ser du at det stemmer. Barnehager, barneskoler, barneidrett, speidern, you name it. Og mor Nille er en sten! 0 Siter
Gjest .. med å få tak i menn.. Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Ikke vet jeg. Min mann søker på masse barnehagejobber, og han har erfaring og gode referanser fra barnehage (men har ikke utdannelse innenfor det), og får ikke jobb hos noen av barnehagene i Halden, Sarpsborg eller Fredrikstad. Så det høres ikke ut som de har problemer iallefall. 0 Siter
Elbereth Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Sikkert begge deler. Jeg vil ikke heller, og jeg er dame. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Hva då, unødvendig? Menn som liker menn finner man ofte i "kvinneyrker". Menn som "liker" barn finner man ofte i barnemiljøene. Det er bare å lese VG, så ser du at det stemmer. Barnehager, barneskoler, barneidrett, speidern, you name it. På hvilket grunnlag kan du si det? Rart at samtlige menn jeg har jobba med i b.hg absolutt ikke har vært homofile da. Han ene var feks sikkelig barsking og var harley-type. Så det så! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 På hvilket grunnlag kan du si det? Rart at samtlige menn jeg har jobba med i b.hg absolutt ikke har vært homofile da. Han ene var feks sikkelig barsking og var harley-type. Så det så! Å har kamerater som leder barneidrett som jeg med 100% sikkerhet kan si ikke er verken homofile eller pedofil.. 0 Siter
Luna21365380663 Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Hva då, unødvendig? Menn som liker menn finner man ofte i "kvinneyrker". Menn som "liker" barn finner man ofte i barnemiljøene. Det er bare å lese VG, så ser du at det stemmer. Barnehager, barneskoler, barneidrett, speidern, you name it. Jeg tar deg like seriøst som jeg tar VG! 0 Siter
Genco Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Det er arbeidsmiljøet som er killeren for menn i barnehage. Altfor mye kjerringer! Jeg har jobbet i barnehage ett år selv og har førstehånds kjennskap til den arbeidsplassen. Hadde tilbud om fast jobb, men sa nei pga miljøet. Intriger hvor jeg ble brukt i spillet mellom fraksjonene og ikke minst bla-bla-bla-bla hele tida om ting jeg ikke hadde noe interesse av dvs de samtalene som ikke hadde direkte med jobben å gjøre. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Det er arbeidsmiljøet som er killeren for menn i barnehage. Altfor mye kjerringer! Jeg har jobbet i barnehage ett år selv og har førstehånds kjennskap til den arbeidsplassen. Hadde tilbud om fast jobb, men sa nei pga miljøet. Intriger hvor jeg ble brukt i spillet mellom fraksjonene og ikke minst bla-bla-bla-bla hele tida om ting jeg ikke hadde noe interesse av dvs de samtalene som ikke hadde direkte med jobben å gjøre. Det er derfor det trengs enda flere menn inn i yrket =) 0 Siter
Genco Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Det er derfor det trengs enda flere menn inn i yrket =) Ja, det er helt sikkert Vi er heldige i barnehagen til vår sønn den førstefødte. Der er det en juvel av en 23 år gammel gutt som er helt suveren 0 Siter
nick Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Jeg tar deg like seriøst som jeg tar VG! Bytt ut "VG" med "nyhetene". Følg med neste gang de tar en pedo/pedo light. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.