Gå til innhold

Er det lønna..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ligger ikke i genene våre. Menn i barnehager er enten homser eller har en usunn interesse for småbarn.

Gjest Elextra
Skrevet

Tror det er andre ting. Det finnes mange jobber menn ikke tar som er rimelig godt betalt. Hvorfor er det f.eks. ikke flere mannlige sekretærer i private firmaer?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det ligger ikke i genene våre. Menn i barnehager er enten homser eller har en usunn interesse for småbarn.

Det der var vel et unødvendig innlegg!?!!

Skrevet

Det der var vel et unødvendig innlegg!?!!

Hva då, unødvendig?

Menn som liker menn finner man ofte i "kvinneyrker".

Menn som "liker" barn finner man ofte i barnemiljøene. Det er bare å lese VG, så ser du at det stemmer. Barnehager, barneskoler, barneidrett, speidern, you name it.

Gjest Simiana
Skrevet

Enig med du !

Skrevet

Hva då, unødvendig?

Menn som "liker" barn finner man ofte i barnemiljøene. Det er bare å lese VG, så ser du at det stemmer. Barnehager, barneskoler, barneidrett, speidern, you name it.

Og mor Nille er en sten!

Gjest .. med å få tak i menn..
Skrevet

Ikke vet jeg. Min mann søker på masse barnehagejobber, og han har erfaring og gode referanser fra barnehage (men har ikke utdannelse innenfor det), og får ikke jobb hos noen av barnehagene i Halden, Sarpsborg eller Fredrikstad.

Så det høres ikke ut som de har problemer iallefall.

Skrevet

Sikkert begge deler.

Jeg vil ikke heller, og jeg er dame.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hva då, unødvendig?

På hvilket grunnlag kan du si det?

Rart at samtlige menn jeg har jobba med i b.hg absolutt ikke har vært homofile da.

Han ene var feks sikkelig barsking og var harley-type.

Så det så!

Gjest M.Angelica
Skrevet

På hvilket grunnlag kan du si det?

Rart at samtlige menn jeg har jobba med i b.hg absolutt ikke har vært homofile da.

Han ene var feks sikkelig barsking og var harley-type.

Så det så!

Å har kamerater som leder barneidrett som jeg med 100% sikkerhet kan si ikke er verken homofile eller pedofil..

Luna21365380663
Skrevet

Hva då, unødvendig?

Jeg tar deg like seriøst som jeg tar VG!

Skrevet

Det er arbeidsmiljøet som er killeren for menn i barnehage. Altfor mye kjerringer!

Jeg har jobbet i barnehage ett år selv og har førstehånds kjennskap til den arbeidsplassen. Hadde tilbud om fast jobb, men sa nei pga miljøet.

Intriger hvor jeg ble brukt i spillet mellom fraksjonene og ikke minst bla-bla-bla-bla hele tida om ting jeg ikke hadde noe interesse av dvs de samtalene som ikke hadde direkte med jobben å gjøre.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det er arbeidsmiljøet som er killeren for menn i barnehage. Altfor mye kjerringer!

Jeg har jobbet i barnehage ett år selv og har førstehånds kjennskap til den arbeidsplassen. Hadde tilbud om fast jobb, men sa nei pga miljøet.

Intriger hvor jeg ble brukt i spillet mellom fraksjonene og ikke minst bla-bla-bla-bla hele tida om ting jeg ikke hadde noe interesse av dvs de samtalene som ikke hadde direkte med jobben å gjøre.

Det er derfor det trengs enda flere menn inn i yrket =)

Skrevet

Det er derfor det trengs enda flere menn inn i yrket =)

Ja, det er helt sikkert :)

Vi er heldige i barnehagen til vår sønn den førstefødte. Der er det en juvel av en 23 år gammel gutt som er helt suveren

Skrevet

Jeg tar deg like seriøst som jeg tar VG!

Bytt ut "VG" med "nyhetene". Følg med neste gang de tar en pedo/pedo light.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...