Gjest nuppeguri Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Jeg har masse nupper på overarmene, de ser ut som små talgkjertler og jeg kan klemme ut litt hvitt fra dem... Har hatt dette noen år, og det virker nå som det "sprer" seg til underarmene også. Det er fryktelig stygt, kvier meg for å gå i t-skjorte.... Har søkt litt på nettet og funnet ut at Hydrokortison 1% kan hjelpe, men synes det er mye å smøre begge overarmene med dette i en uke..? Før kunne jeg holde det litt i sjakk med skrubbing i dusjen og en god fuktighteskrem, nå blir det bare verre av fuktighetskrem. Har prøvd flere typer. Andre med gode tips? 0 Siter
Lurveline Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 http://www.doktoronline.no/wacms/search/search.wa2?_cmd=search_forum&op=and&search=keratosis+pilaris&count=100&type=message&x=15&y=9 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Føler med deg, jeg hadde sånn på lårene da jeg var i tenårene. Det ble stygt, for jeg pillet dem bort, og da ble det rød prikk (blod). Hvis jeg lot dem være i fred, hadde det ikke gjort noe, tenker jeg nå. Men bodypeeling kan sikkert få bort de som sitter helt løst. Dette rådet bør du sjekke, for jeg vet egnetlig ikke... 0 Siter
Line Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Be legen din om rekvisisjon til hudspesialist, så får du riktig behandling for å bli kvitt problemet. Han har autorisasjon til å skrive ut kurer som er effektive, som legen ikke har lov til å skrive ut. Dersom du vil ha det vekk før sommeren kommer, bør du gjøre det kjapt. Det er som regel lang ventetid hos spesialister. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.