Gjest trenger mote-tips Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Hva er et "must" når det gjelder å bygge opp en garderobe for våren/sommeren? Hvor mye kjøper dere nytt i år? Hvor mye trenger man av topper, skjørt osv.? Følger dere til liten, passe eller stor grad moten? Synes alle ser så uforskammet pene ut med fine klær og slanke kropper.. Blir helt stressa:) Sånn er det vel å bo i storby kanskje?! Motepresset øker. Sukk. 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Er det ikke sånn at alle som kjøper klær hver sesong følger moten? Hvis du handler i en vanlig moderne butikk, så har de bare motetøy, men i diverse stiler. Ellers er jeg er mest opptatt av at moten skal passe meg 0 Siter
serendipity Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Jeg følger til en viss grad moten. Men tar aldri på meg noe jeg ikek kler eller liker bare for at det er "in". Sigøynerstil som nå kommer for fullt liker jeg ikke, heller ikke skjerf på hodet (slett ikke meg). Men litt mer bohem stil/ er mer "meg", det må også være feminint. Om du kjøper et av månedesbladene som feks. Cosmo, Elle, Henne eller Det Nye finner du ganske mye der om hva som her in i vår/sommer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.