Gjest engel 49+ Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Så du den? jepp jeg så den, ja... Har en liten kommentar lengre ned i tråden 0 Siter
Gjest Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 "E.T. blir funnet nedgravd i en uttørket innsjø....." osv??? Enig, CSI er kvalmt å se på... Frustrerte Fruer er den serien jeg har sett færrest episoder av før jeg ble avhengig! Bedre enn både Judging Amy og Ally McBeal, den er ikke så forutsigbar som mange andre serier. 0 Siter
morsan Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Enig, CSI er kvalmt å se på... Frustrerte Fruer er den serien jeg har sett færrest episoder av før jeg ble avhengig! Bedre enn både Judging Amy og Ally McBeal, den er ikke så forutsigbar som mange andre serier. De få gangene jeg har sett på CSI tenker jeg at dette er Hollywood-versjonen av "Forensic detectives" på Discovery! :-) Sistnevnte er bedre *S*(bortsett fra all reklamen....) 0 Siter
Jorunn Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Se CSI på TVNorge istedet! Jeg ser også heller CSI. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Men de var innmari amerikanske.... Og så affekterte, da.. Hun som sang new york- new york var litt gøyal da! De blir bedre når du lærer å kjenne karakterene 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 De blir bedre når du lærer å kjenne karakterene det er som regel slik. Man blir 'venner' med dem. Og forstår bedre hvem de 'er'. Da blir det mindre kaotisk også 0 Siter
Gjest Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 De få gangene jeg har sett på CSI tenker jeg at dette er Hollywood-versjonen av "Forensic detectives" på Discovery! :-) Sistnevnte er bedre *S*(bortsett fra all reklamen....) Sant nok... Men jeg er drittlei "Crime Night" på Discovery også... "...thursdays at nine on Discovery...." jaller i ørene mine... De kunne godt ha variert litt mer på den kanalen, enten er det Crime night, mythbusters, world at war, trauma eller mc program... Kunne godt tenke meg programmer om f.eks verdensrommet, under havet, teknologi osv. 0 Siter
morsan Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Sant nok... Men jeg er drittlei "Crime Night" på Discovery også... "...thursdays at nine on Discovery...." jaller i ørene mine... De kunne godt ha variert litt mer på den kanalen, enten er det Crime night, mythbusters, world at war, trauma eller mc program... Kunne godt tenke meg programmer om f.eks verdensrommet, under havet, teknologi osv. Jeg må innrømme at jeg ikke ser på så veldig ofte, men de gangene jeg gjør det synes jeg at det er bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.