Gå til innhold

faen så vondt det er.....


Gjest en kald verden

Anbefalte innlegg

Gjest en kald verden

sitter her....har ramlet 10 steg bakover nå... er sagt opp i jobben min... og det er masse ting det som er for lenge og forklare, men det er jævli vondt. og det er pga innsparing!!!! så da sitter jeg her da. som den sorte ulven... føler jeg da.

Gråter meg i søvn på kveldene og går skikkelig deppa hele dagene og typen orker jeg så vidt og snakke med. Jeg vil være alene for det er så sinnsykt vondt. Bestillte lege time og fikk til torsdag. Skal spørre om sykemeld. men får ndet sikkert ikke. men jeg sliter om jeg ikke får det. Jeg er helt utkjørt psykisk av dette her + at det er liksom alt annet i tillegg..... (legen vet ikke noe om meg for jeg har byttet lege) men tenker og tenker åssen jeg skal legge det frem.... og skal ha en eksamen i mai som jeg ikke har fått lest på pga jobb greiene som har hendt og det har jeg betalt 4500kr. for... Jævli surt og jeg klarer ikke lese....

Jeg vurderer og skjære meg nå for og få det verste agresjonen og det vonde ut, men gubben blir forbanna.... FAEN- hva skal jeg gjøre?????

SUKK , HULK, GRÅT.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan hende at verden var et bedre sted før, ikke vet jeg.Trist å høre at du har mistet jobben.Derfor er det viktig at du tar eksamen. Slik at du kommer deg raskt ut i arbeid. Det begynner å nærme seg sommer og det vil bli flust av ledige jobber, kanskkje du kan søke på noen av disse. Ang.legetime;si det som det,det er ikke alltid det enkleste, men det som funker best.Du bor kanskje vurere å bli henvist til VOP, dersom ting oppleves som vanskelig og uoverkommelig.

Ang.kuttingen;du bør kanskje vurdere en annen metode som virker bedre for deg.

Vi er alle født som frie mennesker og livet er er gitt oss i gave, og det er opp til den enkelt å forvalte det på best mulig måte.

Lykke til

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig synd at du mistet jobben. Er det noen trøst at det skyldes nedbemanning, og ikke noe ved deg personlig? Vet det i beste fall er en mager trøst.

Fortell legen at du sliter, hvordan du har det, hva slags hjelp du har fått tidligere, hva du synes har hjulpet og hva det ikke har vært noen særlig hjelp. Vanskelig å gå til en ny lege i denne situasjonen. Har du fått overført journalen fra den gamle legen din?

Tror ikke det skulle være noe problem å få en kort sykmelding i første omgang, så du i alle fall kan trekke pusten før du går videre.

Hvis du ikke klarer å ta eksamen nå, er det vel en mulighet for å utsette den? Hør med lærestedet og legen din. Da har du i hvert fall ikke kastet bort pengene dine.

Noen ganger er det faktisk nok å få litt ro rundt seg, kunne slappe av og sove godt noen netter, før ting ser lysere ut.

Lykke til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en kald verden

Veldig synd at du mistet jobben. Er det noen trøst at det skyldes nedbemanning, og ikke noe ved deg personlig? Vet det i beste fall er en mager trøst.

Fortell legen at du sliter, hvordan du har det, hva slags hjelp du har fått tidligere, hva du synes har hjulpet og hva det ikke har vært noen særlig hjelp. Vanskelig å gå til en ny lege i denne situasjonen. Har du fått overført journalen fra den gamle legen din?

Tror ikke det skulle være noe problem å få en kort sykmelding i første omgang, så du i alle fall kan trekke pusten før du går videre.

Hvis du ikke klarer å ta eksamen nå, er det vel en mulighet for å utsette den? Hør med lærestedet og legen din. Da har du i hvert fall ikke kastet bort pengene dine.

Noen ganger er det faktisk nok å få litt ro rundt seg, kunne slappe av og sove godt noen netter, før ting ser lysere ut.

Lykke til i morgen.

takk for svar! tusen takk. jeg er sagt opp pga neskjæring. men jeg måtte gå av to andre som sto i samme situasjon som meg... jaja... da tat jeg det personlig automatisk... kanskje dumt men...

har ikke fått overført journalen min enda... dumt kanskje.. men den forrige legen min visste heller ikke noe om meg psykisk fra tidligere. selv om jeg har gått til hjemp i ca 7 år. Jeg får bare si til han at jeg ikke vet hvor jeg skal starte.... så får det bare komme med ord det som kommer.... gruer meg veldig. men går nok bra! håper det hverfall. for jeg orker ikke ned på den jobben igjen om det så smeller i helvete.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar! tusen takk. jeg er sagt opp pga neskjæring. men jeg måtte gå av to andre som sto i samme situasjon som meg... jaja... da tat jeg det personlig automatisk... kanskje dumt men...

har ikke fått overført journalen min enda... dumt kanskje.. men den forrige legen min visste heller ikke noe om meg psykisk fra tidligere. selv om jeg har gått til hjemp i ca 7 år. Jeg får bare si til han at jeg ikke vet hvor jeg skal starte.... så får det bare komme med ord det som kommer.... gruer meg veldig. men går nok bra! håper det hverfall. for jeg orker ikke ned på den jobben igjen om det så smeller i helvete.

klem

Hvordan gikk det hos legen i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en kald verden

Hvordan gikk det hos legen i dag?

heisann orio! takk for omtanken.:) jeg bøe sykemeldt i en uke. Heldig vid!!!! så nå kan jeg puste ut og slappe av og prøve og komme meg litt opp igjen!!

klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...