Baby Lemonade Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Er det noen som har erfaringer (gode eller dårlige) med Chess de vil dele? Vurderer å skifte abonnement, men vil gjerne ha med et seriøst selskap å gjøre. Ser at det koster kr 5 pr minutt å ringe kundeservice, det kan jo fort bli dyrt hvis man får problemer. 0 Siter
tiliti Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Jeg har iallefall ingen problemer med chess. Nå har jeg ikke forsøkt kundeservicen deres utenom litt problemløsning via mail som fungerte bra, da. 0 Siter
Gjest Bra! Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Jeg har iallefall ingen problemer med chess. Nå har jeg ikke forsøkt kundeservicen deres utenom litt problemløsning via mail som fungerte bra, da. Jeg hadde chess noen år, og det eneste jeg merket var den helt utrolig lave regningen jeg fikk hver måned. Betalte da 9 kr i faste avgifter. Hadde aldri noen problemer. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Har bare gode erfaringer. Ved behov for kundeservice har jeg sendt mail, for raskt svar. Regningene har blitt adskilligere lavere =) 0 Siter
Rubia Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Har vært hos Chess en del år nå. De har visseligen vært den rimeligste på telefoni de siste to tre årene iallefall. (Tilogmed Telenor inrømte her at de ikke kunne matche) Har fått regninger som vanlig, og alt har fungert som det skal. Nå får jeg regningene via mail og det fungerer også veldig bra. Man får egen side som hos de fleste andre hvor man kan gå inn og se telefonbruken og foreløbige utgifter, regninger som er og ikke er betalte, pers.opplysn. osv. Nå har de kjøpt opp Sense også så det blir nok ikke noe "værre" i fremtiden da skulle en tro. De kjører rimelige priser, og er like greie å ha med å gjøre som noen av de andre. (Til opplysning har jeg i løpet av mange års mobil/fasttelefon/databruk vært innom både Telenor, Tele2, Sense osv.) 0 Siter
cecily Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Det absolutt eneste negative jeg kan komme på om Chess er at en ikke får kjøpt mobiltelefoner til 1,-. De har rabatter på nettsiden, men uansett så blir det litt dyrere å kjøpe ny telefon. Kundeservice har jeg aldri ringt til. Jeg ble oppringt av Telenor Mobil, som skulle selge mobilabonnement, men selgeren trakk seg da jeg fortalte jeg hadde Chess. Chess er absolutt det billigste alternativet for meg. 0 Siter
Baby Lemonade Skrevet 6. april 2005 Forfatter Skrevet 6. april 2005 Takk for svar alle sammen, da blir det nok Chess på meg også 0 Siter
kanoka Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Hei. Bare en liten kommentar - dette med at det koster 5.- å ringe kundeservice, er bare "litt sant" - det gjelder fra de mobilabonnementene deres som er beregnet på at du skal betjene abonnementet ditt selv via nettet - men denne prisen gjelder ikke om du ringer fra et av de "vanlige" abonnementene deres, eller fra fasttelefon. Så da kommer det an på hva slags abonnement du vil ha.... Hilsen nok en fornøyd Chess-kunde 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.