Gå til innhold

Chess

Anbefalte innlegg

Baby Lemonade
Skrevet

Er det noen som har erfaringer (gode eller dårlige) med Chess de vil dele? Vurderer å skifte abonnement, men vil gjerne ha med et seriøst selskap å gjøre.

Ser at det koster kr 5 pr minutt å ringe kundeservice, det kan jo fort bli dyrt hvis man får problemer.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har iallefall ingen problemer med chess. Nå har jeg ikke forsøkt kundeservicen deres utenom litt problemløsning via mail som fungerte bra, da.

Skrevet

Jeg har iallefall ingen problemer med chess. Nå har jeg ikke forsøkt kundeservicen deres utenom litt problemløsning via mail som fungerte bra, da.

Jeg hadde chess noen år, og det eneste jeg merket var den helt utrolig lave regningen jeg fikk hver måned. Betalte da 9 kr i faste avgifter.

Hadde aldri noen problemer.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Har bare gode erfaringer.

Ved behov for kundeservice har jeg sendt mail, for raskt svar.

Regningene har blitt adskilligere lavere =)

Skrevet

Har vært hos Chess en del år nå.

De har visseligen vært den rimeligste på telefoni de siste to tre årene iallefall.

(Tilogmed Telenor inrømte her at de ikke kunne matche)

Har fått regninger som vanlig, og alt har fungert som det skal.

Nå får jeg regningene via mail og det fungerer også veldig bra.

Man får egen side som hos de fleste andre hvor man kan gå inn og se telefonbruken og foreløbige utgifter, regninger som er og ikke er betalte, pers.opplysn. osv.

Nå har de kjøpt opp Sense også så det blir nok ikke noe "værre" i fremtiden da skulle en tro.

De kjører rimelige priser, og er like greie å ha med å gjøre som noen av de andre.

(Til opplysning har jeg i løpet av mange års mobil/fasttelefon/databruk vært innom både Telenor, Tele2, Sense osv.)

:)

Skrevet

Det absolutt eneste negative jeg kan komme på om Chess er at en ikke får kjøpt mobiltelefoner til 1,-. De har rabatter på nettsiden, men uansett så blir det litt dyrere å kjøpe ny telefon.

Kundeservice har jeg aldri ringt til.

Jeg ble oppringt av Telenor Mobil, som skulle selge mobilabonnement, men selgeren trakk seg da jeg fortalte jeg hadde Chess. Chess er absolutt det billigste alternativet for meg.

Annonse

Baby Lemonade
Skrevet

Takk for svar alle sammen, da blir det nok Chess på meg også :)

Skrevet

Hei. Bare en liten kommentar - dette med at det koster 5.- å ringe kundeservice, er bare "litt sant" - det gjelder fra de mobilabonnementene deres som er beregnet på at du skal betjene abonnementet ditt selv via nettet - men denne prisen gjelder ikke om du ringer fra et av de "vanlige" abonnementene deres, eller fra fasttelefon. Så da kommer det an på hva slags abonnement du vil ha....

Hilsen nok en fornøyd Chess-kunde :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...