sheba Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 var hos legen i dag, har en "klump" på skjoldbruskkjertelen. Ble litt nervøs selvfølgelig, noen som har vært igjennom det?? 0 Siter
edlih Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Jeg har tre cyster på skjoldbrukskjertelen og de kjennes som "klumper". Jeg har ikke tatt nålbiopsi, men ultralyd og scintigrafi. Har hatt de i 9 år nå, uten symptomer, men fikk beskjed om jeg muligens ville få knutestruma når jeg kom i overgangsalderen. 0 Siter
Sofline Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Jeg kjenner en som har en. Den er ikke farlig. 0 Siter
sheba Skrevet 6. april 2005 Forfatter Skrevet 6. april 2005 Jeg kjenner en som har en. Den er ikke farlig. Tusen takk for beroligende svar:-) Jeg tenker nok det verste litt for lett:-) 0 Siter
sheba Skrevet 6. april 2005 Forfatter Skrevet 6. april 2005 Jeg har tre cyster på skjoldbrukskjertelen og de kjennes som "klumper". Jeg har ikke tatt nålbiopsi, men ultralyd og scintigrafi. Har hatt de i 9 år nå, uten symptomer, men fikk beskjed om jeg muligens ville få knutestruma når jeg kom i overgangsalderen. takk for svar:-) ikke så urolig lengre:-) 0 Siter
Sofline Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Tusen takk for beroligende svar:-) Jeg tenker nok det verste litt for lett:-) Det gjorde venninna mi også, selv om faren hennes er lege og sa det ikke var noe farlig. Lykke til med undersøkelsen! :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Ja, men når jeg så nåla så begynte jeg og grine og nektet. Tykk som en strikkepinne og ingen bedøvelse. Så hvis du skal så spis masse beroligende før du drar slik at du er helt likegyldig. Jeg har ikke tatt det enda jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.