Gå til innhold

er dette normalt? orgasme og onani

Gjest hettie

Anbefalte innlegg

Gjest hettie

Har et aktivt (og langt) seksualliv, men alikevel usikker på om jeg har opplevd orgasme eller ikke. som regel tenker jeg at det holder at jeg har det godt under selve akten, avogtil kan det bygge seg litt opp og jeg bli veldig fokusert på å gi næring til det gode som jeg føler holder på å skje, men det er ikke noe "fyrverkeri" eller altoppslukende, bare intens god, avslappende følelse som varer ganske kort egentlig, og kan fortsatt kjenne at jeg kan nyte samleiet og fortsatt kjenne at det gjør godt.

Synes egentlig det holder for meg, at jeg uansett nyter sexen og har det godt..men blir jo litt nysgjerrig og, om orgasmen skal være så mye bedre eller er dette bare det?

Kan også nevne jeg foretrekker å onanere ved å gni meg oppå et bord med bordhjørne mellom beina, kan oppnå samme nytelse mye lettere da... å stikke fingre inn i skjeden eller gni rundt klitoris har aldri gitt meg noe særlig. Normalt det og?

Har ellers hatt aktivt seksualliv ganske sammenhengende i 15 år og ca 8-10 forskjellige partnere, så har jo fått prøvd en del da. Så om det er noe galt så er det vel meg?

Vær så snill og svar seriøst på dette, jeg vet folk er forskjellige men alikevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri vært i tvil om jeg har hatt orgasme eller ikke så jeg vil tro at du nyter, har det kjempedeilig, men ikke har hatt orgasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er bombesikkert, det er ikke noe galt med deg.

Om du får orgasme eller ikke, er som du sikkert skjønner, helt umulig for oss å bedømme. Noen får veldig sterke orgasmer, andre veldig svake og andre klarer det ikke i det hele tatt. Slik du beskriver dette høres det for meg ut som om du kanskje har en orgasme, men at den er svak.

En orgasme for meg er sterk nytelse, rykninger i kroppen, ukontrollerte bevegelser osv. Men det skjer jo også at orgasmen er svak.

Å bruke bordkanter å gni seg mot er kanskje ikke så vanlig (?), men å gni seg mot noe som de har mellom bena er ikke uvanlig. Det brukes alt fra hendene, dildoer, vibratorer, bamser og puter, osv. Derfor er din metode like god som noe annet.

Snakket med ei en gang som brukte en bamse, det var kun den som funket i en periode og ikke noe annet. Til alt overmål tilhørte den bamsen hennes søster og det har hun dårlig samvittighet for, hehe. Men hun brukte alltid truse da:-)

Nyt det du har uten å få for mye fokus på selve orgasmen, sexen blir også bedre med årene og nytelsen blir viktigere enn selve orgasmen. Men du kan jo selvsagt trene på å forsøke å få mer intens følelse når du får denne orgasme følelsen din.

Ikke det verste å trene på det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Jeg er litt tvilende på om du har hatt en orgasme. På meg så føles det nesten som om jeg skal eksplodere, og det er en følelse du kjenner godt for å si det sånn. Men det kan likevel hende du får orgasmer men som er veldig svake. Hva med å prøve en vibrator? Det kan hjelpe deg å få mer intense orgasmer.

Når det gjelder spørsmålet ditt om onani, og det å putte fingeren i kjeden, så kan jeg si at det gir heller ikke meg en orgasme. Men å gni fingeren rundt klitoris er kjempe deilig, men med hjelp av en vibrator er det mye deiligere.

Som du sikkert skjønner så er mitt råd å kjøpe en vibrator :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

Jeg er litt tvilende på om du har hatt en orgasme. På meg så føles det nesten som om jeg skal eksplodere, og det er en følelse du kjenner godt for å si det sånn. Men det kan likevel hende du får orgasmer men som er veldig svake. Hva med å prøve en vibrator? Det kan hjelpe deg å få mer intense orgasmer.

Når det gjelder spørsmålet ditt om onani, og det å putte fingeren i kjeden, så kan jeg si at det gir heller ikke meg en orgasme. Men å gni fingeren rundt klitoris er kjempe deilig, men med hjelp av en vibrator er det mye deiligere.

rundt kjeden????? he he. ENDELIG!!! er det ikke meg som har en morsom skrivefeil ;-) *knegg* ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

rundt kjeden????? he he. ENDELIG!!! er det ikke meg som har en morsom skrivefeil ;-) *knegg* ;-)

hehe oops... skjeden skal det stå, gikk litt fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..og der satt serendipity og passet på...

*humre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cecily sier ja til butterfly!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var jeg ja ;-) he he.. endelig MIN tur ;-)

Men nå var vel din skriveleif av en helt annet standard, var den ikke?

Kjeden, skjeden,,,ikke fullt så fælt som det du skrev *erte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

Men nå var vel din skriveleif av en helt annet standard, var den ikke?

Kjeden, skjeden,,,ikke fullt så fælt som det du skrev *erte*

*furter* ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på vibratorrådet ;)

En butterfly, med andre ord *s*

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hettie

Hei, og takk for svar!

Jeg blir gjerne våt (automatikk?) når jeg fingrer meg selv, men rent bortsett fra det så pleier det ikke å gi meg noe særlig lyst/godfølelse. Vibrator har jeg prøvd med varierende hell (noen ganger så virker det bra, noen ganger virker det likegyldig), men helst de billigere merkene som gjerne er litt polerte og harde, kanskje jeg bør spandere på meg en litt bedre modell, gjerne tykkere og mykere "skinn" kanskje? Butterfly, er det et merke eller en spesiell modell? Har du en link?

Som sagt, trives med sexlivet og jeg nyter det jo, det er vel det viktigste, men blir jo veldig nysgjerrig på å oppleve en ordentlig orgasme en gang slik den er beskrevet av flere i dett forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hettie

En ting er bombesikkert, det er ikke noe galt med deg.

Om du får orgasme eller ikke, er som du sikkert skjønner, helt umulig for oss å bedømme. Noen får veldig sterke orgasmer, andre veldig svake og andre klarer det ikke i det hele tatt. Slik du beskriver dette høres det for meg ut som om du kanskje har en orgasme, men at den er svak.

En orgasme for meg er sterk nytelse, rykninger i kroppen, ukontrollerte bevegelser osv. Men det skjer jo også at orgasmen er svak.

Å bruke bordkanter å gni seg mot er kanskje ikke så vanlig (?), men å gni seg mot noe som de har mellom bena er ikke uvanlig. Det brukes alt fra hendene, dildoer, vibratorer, bamser og puter, osv. Derfor er din metode like god som noe annet.

Snakket med ei en gang som brukte en bamse, det var kun den som funket i en periode og ikke noe annet. Til alt overmål tilhørte den bamsen hennes søster og det har hun dårlig samvittighet for, hehe. Men hun brukte alltid truse da:-)

Nyt det du har uten å få for mye fokus på selve orgasmen, sexen blir også bedre med årene og nytelsen blir viktigere enn selve orgasmen. Men du kan jo selvsagt trene på å forsøke å få mer intens følelse når du får denne orgasme følelsen din.

Ikke det verste å trene på det:-)

Hei, og takk for svar!

Jo, det er nok meg det står på? Min nåværende partner og jeg liker å prøve nye ting og stillinger, og vi har det egentlig bra, iallefall er jeg fornøyd med det utbytte jeg har - blir bare så nysgjerrig for jeg har ikke noe imot å få det bedre, og det har jo tross alt gått en del år (og menn) siden debuten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hettie

Jeg har aldri vært i tvil om jeg har hatt orgasme eller ikke så jeg vil tro at du nyter, har det kjempedeilig, men ikke har hatt orgasme.

Hei og takk for svar. Ja tror nok du har rett. Leser jo at man ikke bør være alt for opptatt av orgasmen og å oppnå den, men kan ikek la være å bli nysgjerrig om det ikke snart burde bli min tur? :-) Mer trening sier jeg ihvertfall ikke nei til ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Hei, og takk for svar!

Jeg blir gjerne våt (automatikk?) når jeg fingrer meg selv, men rent bortsett fra det så pleier det ikke å gi meg noe særlig lyst/godfølelse. Vibrator har jeg prøvd med varierende hell (noen ganger så virker det bra, noen ganger virker det likegyldig), men helst de billigere merkene som gjerne er litt polerte og harde, kanskje jeg bør spandere på meg en litt bedre modell, gjerne tykkere og mykere "skinn" kanskje? Butterfly, er det et merke eller en spesiell modell? Har du en link?

Som sagt, trives med sexlivet og jeg nyter det jo, det er vel det viktigste, men blir jo veldig nysgjerrig på å oppleve en ordentlig orgasme en gang slik den er beskrevet av flere i dett forumet.

Selvsagt har jeg link på butterflyen :)

http://www.kondomeriet.no/webshopkit.fcgx?pid=1082

http://shop.erotikknett.no/main.php3?PI=11&PNO=52474

Vi er flere her inne som kan anbefale den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Hei, og takk for svar!

Forøvrig er dette en klitoris vibrator, og etter min mening er det best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Klart du har link til den, ja *glise*

Tenk hvis vi skulle få prosenter for alle gangene vi med suksess har anbefalt butterflyen, vil vi snart bli rike, hehe ;)

Det er ikke_få_gangene vi har anbefalt den nei.

Folk her inne tror vel snart vi jobber for NMC (produsenten) og er hemmelige markedsførere for butterflyen

Men neida, vi er bare to jævlig fornøyd kunder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke_få_gangene vi har anbefalt den nei.

Folk her inne tror vel snart vi jobber for NMC (produsenten) og er hemmelige markedsførere for butterflyen

Men neida, vi er bare to jævlig fornøyd kunder ;)

*ler* Det er ikke noe snikreklame med skjulte inntekter fra produsenten dette, nei.

"Men neida, vi er bare to jævlig fornøyd kunder ;)"

Det er akkurat det vi er *S*

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...