Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! her om dagen la jeg merke til en liten klump på en litt større størelse en ei ert, ved den venstre tekstikkelen min. noen som vet hva det kan være? Jeg trenger et svar, er litt redd

Fortsetter under...

Skrevet

Det kan være flere ting og mest sannsynlig er det ikke noe farlig.

Talgkjertel, byll, upoppet kvise...

Men er man urolig så bør man gå til lege. Er like vanlig at man lurer på noe om slike steder som andre steder på kroppen.

:)

Skrevet

Det kan være flere ting og mest sannsynlig er det ikke noe farlig.

Talgkjertel, byll, upoppet kvise...

Men er man urolig så bør man gå til lege. Er like vanlig at man lurer på noe om slike steder som andre steder på kroppen.

:)

Hei!

jeg leste akkurat om tekstikkelkreft, så trodde jeg hadde fått det. får se hva for noe svar jeg får. men jeg bør nok sjekke det

Skrevet

Hei!

jeg leste akkurat om tekstikkelkreft, så trodde jeg hadde fått det. får se hva for noe svar jeg får. men jeg bør nok sjekke det

Ved mistanke om noe så alvorlig - og helst ved flere andre tilfeller også - bør man oppsøke lege for sjekk.

De fleste svar på slike spørsmål her inne kan kun besvares med "kanskje" og "antagligvis".

Så for din egen skyld er nok det beste å bestille time hos legen.

Heller en gang for mye enn for lite.

Lykke til.

Skrevet

Ved mistanke om noe så alvorlig - og helst ved flere andre tilfeller også - bør man oppsøke lege for sjekk.

De fleste svar på slike spørsmål her inne kan kun besvares med "kanskje" og "antagligvis".

Så for din egen skyld er nok det beste å bestille time hos legen.

Heller en gang for mye enn for lite.

Lykke til.

jeg vet jo ikke da, jeg bare så på Nrk under legen der, men der sto det noe om at den skulle henge fast på testikklene, men det gjør den ikke

Annonse

Skrevet

PS! Det heter testikkel.

Sorry at jeg skrev feil da. Men folk skjønner jo hva jeg mener

Skrevet

PS! Det heter testikkel.

Her også??? *le enda mer*

serendipity
Skrevet

Her også??? *le enda mer*

Der var jo tydelig at han tror det heter tekstikkel han har jo skrevet det 3-4 ganger.(med samme feil) så her var jeg ikke ute etter å more meg, bare informere ;-)

Skrevet

Der var jo tydelig at han tror det heter tekstikkel han har jo skrevet det 3-4 ganger.(med samme feil) så her var jeg ikke ute etter å more meg, bare informere ;-)

Okei da, jeg ser det nå. Og det heter også testikler med en k i flertall....og der skrev jeg nesten tektstikkel selv... c",)

Skrevet

Det er nok mest sannsynlig bitestikkelen som du kjenner.

Hvis du er veldig redd, så bestiller du deg en time til legen, det kan være godt å bli beroliget, selv om det ikke er noe alvorlig. :)

Skrevet

Det er nok mest sannsynlig bitestikkelen som du kjenner.

Hvis du er veldig redd, så bestiller du deg en time til legen, det kan være godt å bli beroliget, selv om det ikke er noe alvorlig. :)

Har aldri hørt om den før jeg, å heller ikke kjent den før. Så da er det kanksje ikke noe farlig? men jeg skal sjekke det ut.

Hva er det den gjør da?

Skrevet

Har aldri hørt om den før jeg, å heller ikke kjent den før. Så da er det kanksje ikke noe farlig? men jeg skal sjekke det ut.

Hva er det den gjør da?

I bitestikkelen lagres og modnes sædcellene.

Hvis du ikke har kjent noe der før, så anbefaler jeg deg å ta en tur til legen. Jeg er ikke noen lege, akkurat. :)

Annonse

Skrevet

I bitestikkelen lagres og modnes sædcellene.

Hvis du ikke har kjent noe der før, så anbefaler jeg deg å ta en tur til legen. Jeg er ikke noen lege, akkurat. :)

Har sikkert Kjent den før, men ikke sånn som den er nå. nå fikk jeg jo vondt når jeg tok på den. som det sto på siden til lommelegen å her, at de kunne bli litt hovne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...