Gå til innhold

Huff så mange kjente som dør om dagen da ...

Gjest lyser fred over ditt minne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er nå engang livets gang at vi dør når vi blir gamle og syke. Jeg føler ikke noe sorg eller forferdelse over at kjentfolk dør, det dør jo folk hver eneste dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har jeg ikke engang hørt om, men det er selvsagt trist at folk dør. Vi burde leve evig.

Har du aldri hørt om fyrsten av Monaco??

Men _barna_ hans må du da ha hørt om - Caroline, Stephanie og Albert?

Trenger ikke akkurat abonnere på Se&Hør for å få med seg litt om dem! *he he*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Har du aldri hørt om fyrsten av Monaco??

Men _barna_ hans må du da ha hørt om - Caroline, Stephanie og Albert?

Trenger ikke akkurat abonnere på Se&Hør for å få med seg litt om dem! *he he*

Selvfølgelig har jeg hørt om Albert. Han er fast inventar på fotballkampene Monaco spiller.

Men jeg har faktisk aldri hørt om denne fyren. Seriøst! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har jeg ikke engang hørt om, men det er selvsagt trist at folk dør. Vi burde leve evig.

Nå må du gi deg. Du er da ganske oppegående du da. Må burde du skamme deg litt altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Nå må du gi deg. Du er da ganske oppegående du da. Må burde du skamme deg litt altså.

Hvorfor det? Står det mye om denne fyren i vanlig media? I think not. Men jeg pleier aldri å lese om kongelige uansett. Så jeg kan ha gått glipp av noe.

Jeg har som sagt hørt om Albert, og vet til og med veldig godt hvordan han ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Står det mye om denne fyren i vanlig media? I think not. Men jeg pleier aldri å lese om kongelige uansett. Så jeg kan ha gått glipp av noe.

Jeg har som sagt hørt om Albert, og vet til og med veldig godt hvordan han ser ut.

Det sto om han i historieboka di på skolen ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Det sto om han i historieboka di på skolen ;o)

Ah, men jeg likte mer krig og religionshistore og sånt, jeg. Ikke fakta om kongelige skapninger.

Så det har nok gått rett ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Om denne fyrsten? Hva har han gjort da?

Han har jo vært statsoverhodet i Monaco så lenge jeg kan huske og gift med Grace Kelly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, men jeg likte mer krig og religionshistore og sånt, jeg. Ikke fakta om kongelige skapninger.

Så det har nok gått rett ut.

Rett inn og rett ut etterpå. Jeg har noen slike emner jeg også. Kampen om parlamentarismen som jeg aldri forsto riktig :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har jo vært statsoverhodet i Monaco så lenge jeg kan huske og gift med Grace Kelly.

Og jeg som trodde du skulle fortelle om noe spennende. Hvem er denne Grace Kelly?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som trodde du skulle fortelle om noe spennende. Hvem er denne Grace Kelly?

Gammel kjent filmstjerne fra USA og mora til Prinsesse Caroline, Stephanie og prins Albert.

Hun har spilt i mange store kjente filmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Rett inn og rett ut etterpå. Jeg har noen slike emner jeg også. Kampen om parlamentarismen som jeg aldri forsto riktig :o)

Politikk var greit nok. Men dette kongelige mølet har jeg aldri brydd meg om. Det være seg i Norge eller i mindre fyrstedømmer som Monaco. Se, det visste jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politikk var greit nok. Men dette kongelige mølet har jeg aldri brydd meg om. Det være seg i Norge eller i mindre fyrstedømmer som Monaco. Se, det visste jeg!

LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...