Carwing Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Slik jeg forstår det kan "myke gaver" være alkohol. Hva er rasjonalet bak en slik benevnelse? 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Du kan bli litt lealaus og slapp i fisken av det. Bommull i hodet kan man også få. Er nok derfor ;-) 0 Siter
Carwing Skrevet 6. april 2005 Forfatter Skrevet 6. april 2005 Du kan bli litt lealaus og slapp i fisken av det. Bommull i hodet kan man også få. Er nok derfor ;-) "Jeg kan bestikkes med myke gaver", da tenker alle på alkohol, men ingen sier vel at de ønsker seg bomull i hodet? Du tenker altså på at man blir myk i kropp og sjel?.....hm 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 "Jeg kan bestikkes med myke gaver", da tenker alle på alkohol, men ingen sier vel at de ønsker seg bomull i hodet? Du tenker altså på at man blir myk i kropp og sjel?.....hm Jeg skjønner ikke så mye av denne tråden, gjør du? 0 Siter
Carwing Skrevet 6. april 2005 Forfatter Skrevet 6. april 2005 Jeg skjønner ikke så mye av denne tråden, gjør du? Jeg skjønner det, men ikke rart om ikke andre gjør det. Mine tanker ble ikke tydelige nok. Myke gaver, hva er det, og hvorfor kalles det myke gaver. Er egentlig bare det jeg spør om :-) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Jeg skjønner det, men ikke rart om ikke andre gjør det. Mine tanker ble ikke tydelige nok. Myke gaver, hva er det, og hvorfor kalles det myke gaver. Er egentlig bare det jeg spør om :-) Aha! For meg er myke gaver mykt innhold (flasker er ikke myke), har aldri tenkt på at det kan være noe annet :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Jeg skjønner det, men ikke rart om ikke andre gjør det. Mine tanker ble ikke tydelige nok. Myke gaver, hva er det, og hvorfor kalles det myke gaver. Er egentlig bare det jeg spør om :-) Myke gaver, det er gensere og bukser, eller et ullteppe. Alkohol er ikke myk gave. Hvis du ikke har tatt ut en papp-vin fra pappen da, da er den kanskje litt myk. 0 Siter
Moraki Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Jeg skjønner ikke så mye av denne tråden, gjør du? Trodde myke gaver var tøy og sånn jeg, som barn hater å få. 0 Siter
Gjest aldri hørt om Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Har aldri hørt "myke gaver" brukt om flasker / alkohol. Myke gaver er klær etc. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Myke gaver, det er gensere og bukser, eller et ullteppe. Alkohol er ikke myk gave. Hvis du ikke har tatt ut en papp-vin fra pappen da, da er den kanskje litt myk. særlig hjemmestrikkede ullsokker var det verste av 'myke gaver' ... men det er vel utgått på dato, og på vei inn igjen som originalt? 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Trodde myke gaver var tøy og sånn jeg, som barn hater å få. Ja, jeg også :-) 0 Siter
Carwing Skrevet 6. april 2005 Forfatter Skrevet 6. april 2005 Aha! For meg er myke gaver mykt innhold (flasker er ikke myke), har aldri tenkt på at det kan være noe annet :-) Er det "milde gaver" det heter da???? 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Er det "milde gaver" det heter da???? neppe! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.