Gå til innhold

hårfrisyre

Anbefalte innlegg

Gjest den gyldne sol
Skrevet

Jeg skal klippe meg og tidligere hadde jeg kort hår. NÅ har håret vokst ujevnt og er kortere på sidene og lengre i nakken.

Er det noen som kan gi meg en ide om hvordan jeg skal klippe meg så jeg blir litt tøff/fin på håret. Er så usikker på hva hårmoten er i år.

Å gi frisørene frie hender har ikke alltid vært en fordel for meg før, så det kvier jeg meg for.

hjelp....

Fortsetter under...

Gjest samme hår
Skrevet

Mitt hår er også slik; jeg klippet det kort men sparer til langt igjen... Nå er det "midt i mellom"-lengde (=kjedelig!). Vet ikke hvordan jeg skal ha det! Får lese dine svar, men jeg tror jeg skal spare. Men hva med luggen og det bak??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...