Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriv disposisjon, og du er så godt som ferdig med oppgaven :)

Nå...Det var vel i ta i litt? Vel hjalp det, men det gjenstår enda en del, for å si det sånn. Man er i gang, det er ikke verst bare det, hurra:-)

Fortsetter under...

Skrevet

Tenk å somle slik med tiden. To hele dager er gått og du tar oppvasken i stedenfor oppgaven. Nei nå gir jeg meg ende over.

Gikk hjem fra jobben kl. 13.00 for å skrive oppgave. Har vasket klær i vaskemaskin og for hånd, tatt fram strykebrettet, satt på oppvaskemaskin, vært på dol, ringt en venninne og gått inn på dol igjen. Flere timer er gått og jeg vet akkurat hva jeg skal skrive. Nå må jeg i hvert fall begynne for jeg skal egentlig levere på fredag, men ringte og fikk frist over helgen siden jeg har vært ute og reist i nesten tre uker og må jobbe torsdag og fredag. Nei forstå deg gjør jeg ikke;)

Hah...Tøffa! ;-)

Jeg synes du skal sette deg ned og skrive et eget innlegg om reisen din, for nå begynner jeg å bli alvorlig nysgjerrig. Lett å la seg rive med av folk som virkelig brenner for noe:-) Lykke til med oppgaven!

Skrevet

Takk for svar:-) Ordentlig og ryddig disposisjon, ja. Det var visst der problemet lå. Den jeg hadde var rett og slett ikke god nok til at jeg fikk grep om oppgaven. Nå går det rett vei!

Håper det går bra da! Gi tilbakemelding! Og bare spør hvis du lurer på noe mht oppbygging av oppgave osv - en lærer jeg hadde for noen år siden laget et suverent lite kortfattet hefte der alt man trenger å vite i forhold til det "formelle" står. (Tror han skrev heftet i sinne/sjokk etter å ha fått inn et sett med oppgaver fra klassen som visstnok var FRYKTELIG dårlige!)

mariaflyfly
Skrevet

Jeg er i gang. Jeg liker deg når du er streng *flire*

Er du på dol nå igjen???

Du sløser med tida, surrehue!

;)

Gjest papirtiger
Skrevet

Nå...Det var vel i ta i litt? Vel hjalp det, men det gjenstår enda en del, for å si det sånn. Man er i gang, det er ikke verst bare det, hurra:-)

Tja...selvsagt er det mye å skrive. Men du vet hva du skal skrive om.

I mine uerfarne dager, så fikk jeg prentet inn hvor viktig en god disposisjon er. Og nå preker jeg om det selv ;) Sircle of university life..

Skrevet

Hva har du oppgave i?

Jeg synes det er gøy å "synse" litt om andres oppgaver... Ikke like gøy med mine egne!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...