Gå til innhold

HJELP; hva skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Luna21365380663

Det kom gradvis og jeg tror det kommer av blodansamling etter operasjonen. Det ble appelsinhardt :o), nå er det omtrent som normale pupper men kanskje litt ekstra sprett.

Hmm.. synes mine er så harde, jeg.men jeg har saltvann, og har hørt at silikon er myker, mens saltvann er mer naturtro.. hva nå det skal bety.. Jaja.. tusen takk for svar! :o)

Fortsetter under...

Luna21365380663

Det kan vel kapsle seg uansett. Kapselen oppstår mellom huden og protesen

Joda, jeg bare tenkte at saltvann kanskje kjentes mer "kapslet" ut enn silikon, siden det kanskje kjennes hardere ut. Men jeg vet ikke, har ikke kjent på silikon, bare noe jeg har hørt..

Joda, jeg bare tenkte at saltvann kanskje kjentes mer "kapslet" ut enn silikon, siden det kanskje kjennes hardere ut. Men jeg vet ikke, har ikke kjent på silikon, bare noe jeg har hørt..

Og jeg kan ikke svare for jeg kjenner bare jenter med silikon. Men det er forskjellig grad av hardhet/mykhet på alle de jeg har kjent på.

Luna21365380663

Og jeg kan ikke svare for jeg kjenner bare jenter med silikon. Men det er forskjellig grad av hardhet/mykhet på alle de jeg har kjent på.

Hmm.. det er jo betryggende, da.. Jeg synes mine er så harde, men jeg klarer helt fint å bevege innlegget. Kjenner godt at jeg kan "rulle" det rundt inni puppen på en måte, nesten som når man lager boller.. hehe..

Hmm.. det er jo betryggende, da.. Jeg synes mine er så harde, men jeg klarer helt fint å bevege innlegget. Kjenner godt at jeg kan "rulle" det rundt inni puppen på en måte, nesten som når man lager boller.. hehe..

Det kan du ikke hvis du har kapsel, da kjennes det ut som en hard ball.

Tror du er som du skal jeg :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...