Gjest det er lenge siden nå... Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg så vel tv eller leste... Men jeg er her ikke så mye nå pga travle dager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moraki Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg var aktiv :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 satt foran skjermen og venta 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Leste masse bøker! Blir ikke fullt så mye boklesing nå lenger, dessverre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Spilte fotball og gikk skole 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemoren Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg var i jobb. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest storbabynå Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg lå i mors mage. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Var ute og hang med "gjengen". Røyka, stjal og spilte flipperspill, var frekk mot gamle damer og rett og slett uspiselig tenåring. Jeg er myyyye snillere nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest midia Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Gikk skole og var lærling. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Da jobbet jeg og så leste jeg da jeg kom hjem. Så det er nok lesingen det har godt mest utover. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.