Gå til innhold

Likhet?

Anbefalte innlegg

Gjest engel 49+
Skrevet

Han 'yngste' kunne med fordel hatt hår på hue.

Skjønner ikke hvorfor unge menn raker av seg håret, det ermye penere og koslig å rufse på.

Gjest ikke så stor, da..
Skrevet

Huff, her sitter minsten ved siden av meg.. måtte forte meg å få bort bilde.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor unge menn raker av seg håret, det ermye penere og koslig å rufse på.

Hehe, jeg tror ikke denne fyren har raket av seg håret med vilje. :)

Gjest Grumpy
Skrevet

Ståle Solbakken har ikke så mye eget hår igjen, og da er det vel greit å rake resten? Eller foretrekker du hentesveis ala Hedstrøm? :)

mariaflyfly
Skrevet

Hehe, jeg tror ikke denne fyren har raket av seg håret med vilje. :)

Han har mer hår enn hjerne, vettu. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Han har mer hår enn hjerne, vettu. ;)

Ståle Solbakken har mer enn nok hjerne. I hvert fall fotballfaglig. Så det så! :)

mariaflyfly
Skrevet

Ståle Solbakken har mer enn nok hjerne. I hvert fall fotballfaglig. Så det så! :)

:P

ShitDiddelyDo
Skrevet

:P

Du kommer vel mer eller mindre fra et vif-hjem, så du er unnskyldt.

Hmmm, sier jeg som heier på vif i fotball...

Gjest engel 49+
Skrevet

Ståle Solbakken har ikke så mye eget hår igjen, og da er det vel greit å rake resten? Eller foretrekker du hentesveis ala Hedstrøm? :)

*iiiiiiiiiiiiiiik*

.

.

bedre med helt kort, selv om det er glissent, enn raka!

mariaflyfly
Skrevet

Du kommer vel mer eller mindre fra et vif-hjem, så du er unnskyldt.

Hmmm, sier jeg som heier på vif i fotball...

Der kan du se! :)

Og med 2 stk skada spisser, spøker det faen meg for seier mot HamKam i serieåpninga...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Der kan du se! :)

Og med 2 stk skada spisser, spøker det faen meg for seier mot HamKam i serieåpninga...

Og hvorfor spøker det? Jupp, på grunn av fyren over. Altså nytter det ikke å tale imot mannens fotballkunnskaper. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

*iiiiiiiiiiiiiiik*

.

.

bedre med helt kort, selv om det er glissent, enn raka!

Men hvis alternativet er måne er valget enkelt. Full raking. Måne ser faen ikke ut i måneskinn. Ironisk nok.

Heldigvis har jeg en seriøs manke som jeg forventer å beholde en stund.

Gjest engel 49+
Skrevet

Men hvis alternativet er måne er valget enkelt. Full raking. Måne ser faen ikke ut i måneskinn. Ironisk nok.

Heldigvis har jeg en seriøs manke som jeg forventer å beholde en stund.

Måne er helt greit. Bare det er noe igjen sånn ellers. Ser bare intelligent ut! ...sa du forresten du hadde mye hår all over?

;p

Skrevet

Jeg skjønner ikke folk som på død og liv må gjøre seg stygge.

Mange menn kler det hårløse, Ståle gjør det ikke. Han ser syk ut. Noe hår har han sikkert igjen, det kunne vært snauet nesten ned.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...