Gå til innhold

Hva er borderline?


Gjest this is a signature

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Borderline21

Uendelig mye humørsvigninger, å impulsivitet med tanke på penger,sex,stoff,selvskading osv..

Søk på emosjonelt ustabil så finner du nok en del info!§

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest karakteristiske for denne typen lidelse er frykten for å bli forlatt, hevder noen......Søk på emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse, NHD har nettopp forklart forskjellen mellom ulike diagnosesystem, lenger nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest this is a signature

Uendelig mye humørsvigninger, å impulsivitet med tanke på penger,sex,stoff,selvskading osv..

Søk på emosjonelt ustabil så finner du nok en del info!§

Angst (f.eks. sosial) er ikke et kjennemerke på denne sykdommen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest borderline21

Angst (f.eks. sosial) er ikke et kjennemerke på denne sykdommen?

Det kan følge med alt fra angst til spiseforstyrrelser! Så angst er nok veldig vanlig, selv har jeg sosial angst å psykologen min sier dette er en del av sykdommen min.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest this is a signature

Det kan følge med alt fra angst til spiseforstyrrelser! Så angst er nok veldig vanlig, selv har jeg sosial angst å psykologen min sier dette er en del av sykdommen min.. :(

Skal begynne med timer hos psykolog nå. Plages bl.a. med sosial angst som kommer og går i perioder, og er veldig slitsomt.

Vet egentlig ikke helt hva som plager meg, men det er det jeg har tenkt å sette ord på.

Jeg klarer ikke å komme meg ut av dette alene. Har prøvd mange ganger, men det kommer alltid tilbake. Og jeg er så utrolig sliten av slike tilbakefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...