noami Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 noen mulighet til å kunne ta kopi av passasjer i pdf dokumenter i det hele tatt? skal gjengi nøyaktige sitater etc men må jo skrive av, jada er lat og vil helst bare ta copy & paste.... anyone? 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Joda det går fint, hvis det er Acrobat reader du har. Klikk på ikonet med en T på på verktøylinja (Text Select Tool), marker teksten og høyreklikk, velg Copy. 0 Siter
noami Skrevet 6. april 2005 Forfatter Skrevet 6. april 2005 Joda det går fint, hvis det er Acrobat reader du har. Klikk på ikonet med en T på på verktøylinja (Text Select Tool), marker teksten og høyreklikk, velg Copy. damn, så lett =) Takker & bukker!!! 0 Siter
noami Skrevet 6. april 2005 Forfatter Skrevet 6. april 2005 Joda det går fint, hvis det er Acrobat reader du har. Klikk på ikonet med en T på på verktøylinja (Text Select Tool), marker teksten og høyreklikk, velg Copy. Vet du om det går ann å highlighte passasjer i PDF også da? dvs legge til gul linje/marker på viktige steder, da slipper jeg jo å kopiere over en del av tingene som er viktig å huske til neste gang liksom, hm? 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Vet du om det går ann å highlighte passasjer i PDF også da? dvs legge til gul linje/marker på viktige steder, da slipper jeg jo å kopiere over en del av tingene som er viktig å huske til neste gang liksom, hm? Det vet jeg ikke, men antar at det ikke går... det vil jo innebære en redigering av pdf-dokumentet...? 0 Siter
noami Skrevet 6. april 2005 Forfatter Skrevet 6. april 2005 Det vet jeg ikke, men antar at det ikke går... det vil jo innebære en redigering av pdf-dokumentet...? Hm jo...kunne vel forsåvidt bare kopiert hele dokumentet over til word og brukt highlighter der da..jaja uansett takker for hjelpen med sitat greiene iallefall 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Det vet jeg ikke, men antar at det ikke går... det vil jo innebære en redigering av pdf-dokumentet...? ....til det du sa om redigering av pdf-dokumentet: er ikke det mulig?? (jeg pleier å gjøre slik du sa nemlig, text select tool osv..) 0 Siter
Gemini Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 ....til det du sa om redigering av pdf-dokumentet: er ikke det mulig?? (jeg pleier å gjøre slik du sa nemlig, text select tool osv..) Har man Acrobat Reader har man færre muligheter, da det jo nettopp er en _reader_/viewer, ikke fullversjon av programmet. I Adobe Acrobat (Standard eller Professional) er det mulig å redigere pdf-filer. Dette er imidlertid programmer man må betale lisens for, i motsetning til Reader'en som er gratis. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Har man Acrobat Reader har man færre muligheter, da det jo nettopp er en _reader_/viewer, ikke fullversjon av programmet. I Adobe Acrobat (Standard eller Professional) er det mulig å redigere pdf-filer. Dette er imidlertid programmer man må betale lisens for, i motsetning til Reader'en som er gratis. takk! ... "Reader"! seff! *tenker seg om før man spør* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.