pirko Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Steder i Oslo eller på nett hvor de har gode tilbud på nye eller brukte sykler? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Brukte: Politiets hittegodsauksjon (følg med i avisen, eller ring og spør, evt. se om de har lagt ut info på web). Finn.no For nye vet jeg ikke om noe spesielt bilig sted, det gjelder vel å følge med på tilbud? Evt be om fjorårsmodeller, hvis de har noen igjen fra i fjor, de er jo lavere priset. Tenker da på XXL og øvrige sportsforretninger, men som sagt, vet ikke om det er noen andre steder som er spesielt bra på pris. Biltema selger jo svinbillige sykler som du må montere selv, og som sannsynligvis har relativt tvilsom kvalitet... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 I sagene/bjølsen er det en butikk som selger brukte sykler. Ved siden av en Rimi 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest politimann Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Brukte: Politiets hittegodsauksjon (følg med i avisen, eller ring og spør, evt. se om de har lagt ut info på web). Finn.no For nye vet jeg ikke om noe spesielt bilig sted, det gjelder vel å følge med på tilbud? Evt be om fjorårsmodeller, hvis de har noen igjen fra i fjor, de er jo lavere priset. Tenker da på XXL og øvrige sportsforretninger, men som sagt, vet ikke om det er noen andre steder som er spesielt bra på pris. Biltema selger jo svinbillige sykler som du må montere selv, og som sannsynligvis har relativt tvilsom kvalitet... Politiet har sykkelauksjon neste torsdag kl. 10.00, på Grünerløkka. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelica2 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Brukte: Politiets hittegodsauksjon (følg med i avisen, eller ring og spør, evt. se om de har lagt ut info på web). Finn.no For nye vet jeg ikke om noe spesielt bilig sted, det gjelder vel å følge med på tilbud? Evt be om fjorårsmodeller, hvis de har noen igjen fra i fjor, de er jo lavere priset. Tenker da på XXL og øvrige sportsforretninger, men som sagt, vet ikke om det er noen andre steder som er spesielt bra på pris. Biltema selger jo svinbillige sykler som du må montere selv, og som sannsynligvis har relativt tvilsom kvalitet... ... er ikke enig med det om Biltema! Syklene er faktisk av god kvalitet - og du kan få den montert (tror det koster 200 kr hvis du vil ha den ferdig...). Kjenner flere som er superfornøyd med sykkel fra Biltema.. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 ... er ikke enig med det om Biltema! Syklene er faktisk av god kvalitet - og du kan få den montert (tror det koster 200 kr hvis du vil ha den ferdig...). Kjenner flere som er superfornøyd med sykkel fra Biltema.. :-) OK, da lærte jeg litt nytt idag! (Jeg skrev jo sannsynligvis da, uttalte meg ikke skråsikkert...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelica2 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 OK, da lærte jeg litt nytt idag! (Jeg skrev jo sannsynligvis da, uttalte meg ikke skråsikkert...) :-) Fint å lære noe nytt! Det er det som er så fint med DOL ! Ha en fin ettermiddag! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Politiet har sykkelauksjon neste torsdag kl. 10.00, på Grünerløkka. Er det mye dyre merker der? Vurderer å kjøpe en ny sykkel selv 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Politiet har sykkelauksjon neste torsdag kl. 10.00, på Grünerløkka. I gøteborggata? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest politimann Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 I gøteborggata? Stemmer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest politimann Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Er det mye dyre merker der? Vurderer å kjøpe en ny sykkel selv Det er et definisjonsspørsmål. Men har flere ganger vært f.eks. gode Cannondalesykler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gladiol Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Finn.no har stort utvalg av brukte sykkler til bra priser. På QXL er det mest nytt og enkelt å gjøre et godt kjøp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.