Gå til innhold

Hvor kjøpe brukt/ny sykkel?

pirko

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Brukte:

Politiets hittegodsauksjon (følg med i avisen, eller ring og spør, evt. se om de har lagt ut info på web).

Finn.no

For nye vet jeg ikke om noe spesielt bilig sted, det gjelder vel å følge med på tilbud? Evt be om fjorårsmodeller, hvis de har noen igjen fra i fjor, de er jo lavere priset. Tenker da på XXL og øvrige sportsforretninger, men som sagt, vet ikke om det er noen andre steder som er spesielt bra på pris. Biltema selger jo svinbillige sykler som du må montere selv, og som sannsynligvis har relativt tvilsom kvalitet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest politimann

Brukte:

Politiets hittegodsauksjon (følg med i avisen, eller ring og spør, evt. se om de har lagt ut info på web).

Finn.no

For nye vet jeg ikke om noe spesielt bilig sted, det gjelder vel å følge med på tilbud? Evt be om fjorårsmodeller, hvis de har noen igjen fra i fjor, de er jo lavere priset. Tenker da på XXL og øvrige sportsforretninger, men som sagt, vet ikke om det er noen andre steder som er spesielt bra på pris. Biltema selger jo svinbillige sykler som du må montere selv, og som sannsynligvis har relativt tvilsom kvalitet...

Politiet har sykkelauksjon neste torsdag kl. 10.00, på Grünerløkka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte:

Finn.no

... er ikke enig med det om Biltema! Syklene er faktisk av god kvalitet - og du kan få den montert (tror det koster 200 kr hvis du vil ha den ferdig...). Kjenner flere som er superfornøyd med sykkel fra Biltema.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... er ikke enig med det om Biltema! Syklene er faktisk av god kvalitet - og du kan få den montert (tror det koster 200 kr hvis du vil ha den ferdig...). Kjenner flere som er superfornøyd med sykkel fra Biltema.. :-)

OK, da lærte jeg litt nytt idag!

(Jeg skrev jo sannsynligvis da, uttalte meg ikke skråsikkert...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK, da lærte jeg litt nytt idag!

(Jeg skrev jo sannsynligvis da, uttalte meg ikke skråsikkert...)

:-) Fint å lære noe nytt! Det er det som er så fint med DOL !

Ha en fin ettermiddag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Politiet har sykkelauksjon neste torsdag kl. 10.00, på Grünerløkka.

Er det mye dyre merker der? Vurderer å kjøpe en ny sykkel selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest politimann

Er det mye dyre merker der? Vurderer å kjøpe en ny sykkel selv :)

Det er et definisjonsspørsmål. Men har flere ganger vært f.eks. gode Cannondalesykler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gladiol

Finn.no har stort utvalg av brukte sykkler til bra priser.

På QXL er det mest nytt og enkelt å gjøre et godt kjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...