Gå til innhold

Gjør som meg......

Anbefalte innlegg

Gjest uten gardiner
Skrevet

og ta bort gardinene i stua. Selv har jeg markiser om det blir for mye sol. Dagslys er kjempeviktig for psyken.

Skrevet

Har lette gardiner som slipper inn mye lys. Synes det ser alt for nakent ut uten gardiner. Enig i at dagslys er viktig for velværet, ja. :)

Skrevet

Vi har heller ikke gardiner, og nå har min mor heldigvis sluttet å tilby seg å sy gardiner til meg! ;-)

Likeså som hun har sluttet å spørre om jeg ikke vil ha julegardiner, påskegardiner, sommer- og vintergardiner til kjøkkenet! ;-))

Jeg er ingen gardinfetisjist! *S*

Skrevet

Vi har heller ikke gardiner, og nå har min mor heldigvis sluttet å tilby seg å sy gardiner til meg! ;-)

Likeså som hun har sluttet å spørre om jeg ikke vil ha julegardiner, påskegardiner, sommer- og vintergardiner til kjøkkenet! ;-))

Jeg er like dårlig med gardiner som med moromailer! :)

fei1365380229
Skrevet

Deilig med gardiner syns nå jeg da, men vi har helt lyse gjennomsiktige gardiner og i tillegg persienner.

Gjest bebba
Skrevet

skal jeg ta dem bort i soverommet også og slippe dagslys og naboenes øyekast inn;)

Skrevet

Er det noen som faktisk har påskegardiner???

Vi har gardiner vi altså, men i vår egen smak, ikke styrt av mødre og svigermødre. Noen lyse andre mørke. Men store og gode vinduer i alle rom, så det kommer nok lys inn uansett føler jeg. Til dels for mye om sommeren, dvs det blir for varmt på kjøkkenet, så der må vi få persienner.

Skrevet

Deilig med gardiner syns nå jeg da, men vi har helt lyse gjennomsiktige gardiner og i tillegg persienner.

Vi har hvite, halvgjennomsiktige gardiner på kjøkkenet og tre-persienner - det er pent :)

Skrevet

Vi har gardiner vi altså, men i vår egen smak, ikke styrt av mødre og svigermødre. Noen lyse andre mørke. Men store og gode vinduer i alle rom, så det kommer nok lys inn uansett føler jeg. Til dels for mye om sommeren, dvs det blir for varmt på kjøkkenet, så der må vi få persienner.

Det neste blir sikkert dåps-, konfirmasjon- og bursdaggardiner! hihi - - kanskje en forretningsidé?

Skrevet

Min mor har hatt det før, ihvertfall! ;-)

Vi har gardiner i noen rom, da, og jeg har vurdert å ha noen tynne slintrer av et gjennomsiktig stoff i rent dekorøyemed i stua. Men det har vel strandet dels på at jeg ikke har funnet noe (har ikke lett så mye heller), dels at jeg nå er veldig vant til lysmengden vi har, og er redd jeg vil mislike en forandring.

Gjest bebba
Skrevet

Vi har hvite, halvgjennomsiktige gardiner på kjøkkenet og tre-persienner - det er pent :)

Så naboene kan ikke se mannen din i skjorteflak,sokker og sandaler;)

Skrevet

Så naboene kan ikke se mannen din i skjorteflak,sokker og sandaler;)

han går ALDRI sånn! :)

Skrevet

*ro ro til fiskeskjær*

Du har jo nettopp innrømmet det i en annen tråd, så kom ikke her og påstå at det bare var et hypotetisk tilfelle!! *he he*

Skrevet

Der sa du noe......sitter og er på mine triste, mørke blå gardiner (ser ut som svarte) og blir deppa av dem. De så pene ut i butikken med spotter rett på seg, pene og blå.

Har ingen gjenboere og ny og pen markise så jeg skal jammen vurdere å ta ned disse tre lengdene gardiner. Ihvertfall noe lysere og lettere skal opp.

Gjest bebba
Skrevet

Tror ikke på at du har bare sett en slik mann i fantasien;)

Skrevet

nei, tror du jeg har sett bare han? hehe

Skrevet

*ro ro til fiskeskjær*

Du har jo nettopp innrømmet det i en annen tråd, så kom ikke her og påstå at det bare var et hypotetisk tilfelle!! *he he*

har jeg vel ikke.

Skrevet

Men hun skal ha ros for at hun forsvarer han, da, selv om det skjer ved hjelp av fossroing! *he he he*

Skrevet

har jeg vel ikke.

Å jo da! Ertaberta! ;-)

Skrevet

Å jo da! Ertaberta! ;-)

Jeg måtte opp i den tråden og sjekke - du sier at DU ser for deg han sånn -og jeg svarer at det skull ejeg gjerne ha sett - det du ser for deg altså.

Hadde han noengang funnet på å gå sånn så hadde jeg vræla -og det vet han godt :)

jeg er litt nøye på det, sånn....og han også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...