Gå til innhold

Gjør som meg......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke hatt gardiner på mange år jeg. Bare gjennomsiktige kjøkkengardiner :o)

Skrevet

Jeg synes gardiner er kosleig jeg! Men de må være stilige... Ikke blomstrete og gammaldagse. Nå flytter vi snart, og jeg har allerede sett på gardiner 4 steder. : )

Ellers får naboen fin utsikt rett inn i stua vår.. de ser jo inn uansett men..

Synes det ser nakent og uferdig ut uten, mën hver sin smak: )

fei1365380229
Skrevet

Min mor har hatt det før, ihvertfall! ;-)

Vi har gardiner i noen rom, da, og jeg har vurdert å ha noen tynne slintrer av et gjennomsiktig stoff i rent dekorøyemed i stua. Men det har vel strandet dels på at jeg ikke har funnet noe (har ikke lett så mye heller), dels at jeg nå er veldig vant til lysmengden vi har, og er redd jeg vil mislike en forandring.

Hadde ikke gardiner i stua en god stund etter at vi flyttet inn, ville ha hvite og gjennomsiktige og det fantes ikke den gangen for 8 år siden.

Jeg syns det ble veldig nakent uten gardiner, men så har vi 4 dobbeltvinduer og en dobbeldør i stuen og det blir alt for mye lys inn :)

Gjest bebba
Skrevet

nei, tror du jeg har sett bare han? hehe

Det er litt uanstendig å se på andre menn enn sin egen i skjortflak alene;)

Skrevet

De to siste stedene vi har bodd har vi ikke hatt gardiner på stua. På kjøkkenet og loftstua har vi liftgardiner for solskjerming og fordi jeg liker å kunne sprade naken gjennom kjøkkenet (eneste rom med innsyn utenfra).

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg synes gardiner er kosleig jeg! Men de må være stilige... Ikke blomstrete og gammaldagse. Nå flytter vi snart, og jeg har allerede sett på gardiner 4 steder. : )

Ellers får naboen fin utsikt rett inn i stua vår.. de ser jo inn uansett men..

Synes det ser nakent og uferdig ut uten, mën hver sin smak: )

"Ikke blomstrete og gammeldags"

Fy skamme deg!

Har akkurat vært på Ikea og kjøpt hvite gardiner med småblomstrete blått mønster til mitt lille torp i Sverige.

Men der skal det være blomstrete,gammeldags og romantisk da:o)

Ville nok ikke ha hatt dem hjemme nei.

Skrevet

"Ikke blomstrete og gammeldags"

Fy skamme deg!

Har akkurat vært på Ikea og kjøpt hvite gardiner med småblomstrete blått mønster til mitt lille torp i Sverige.

Men der skal det være blomstrete,gammeldags og romantisk da:o)

Ville nok ikke ha hatt dem hjemme nei.

Og jeg sitter og nikoser meg med de nye stuegardinene våre med STORE rødbrune blomster på - og som mamma hardnakket påstår er meget lik noen hun hadde på søttitallet!

Etter to-tre år på leit etter gardiner, fant jeg dem plutselig en lørdag ettermiddag da jeg og en venninne gikk og kikket inn i butikkvinduer. Så fort jeg fikk sjansen var jeg tilbake i butikken og så nærmere på dem, og nå blir de bare finere og finere!

Kunne ALDRI ha levd uten gardiner! Smak og behag - tenk så kjedelig det ville ha vært dersom alle hadde samme smak!!!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg har ikke gardiner på kjøkkenet, men så langt er det eneste rom uten. Liker gardiner, jeg.

Skrevet

Det er litt uanstendig å se på andre menn enn sin egen i skjortflak alene;)

Det var FØR han :) - vi er jo nygift vi *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...