flisa Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 I dag tror jeg at jeg bør holde meg for meg sjøl – hehe. Jeg syns kvinnfolka på jobben KAKLER og mannfolka ler av alt......GRRRR. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Sur i dag eller? ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hehe, kjenner til problemet. Da er det fint å jobbe om natta... Være sin egen sjef og slippe (de fleste) kaklete medarbeiderne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Sur i dag eller? ) ja, det må vel nesten være det? hehe Det er jeg i grunn aldri! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Til slike innlegg kan man fristes til å spørre "PMS?", men akkurat i dag kan vi vel trygt utelate spørsmålstegnet! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bebba Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 la dem kakle så mye de vil, og le så mye de vil. du trenger vel ikke å ta kakling og latter inn over deg. sitt for deg selv og drøm deilige drømmer om alt annet enn kaklende kvinner og flirende mannfolk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Sier de sånn: Bakk-bakk-bakk-bæææk? Nå ble du sint. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Til slike innlegg kan man fristes til å spørre "PMS?", men akkurat i dag kan vi vel trygt utelate spørsmålstegnet! ;-) Det er ikke tiden - men ellers ville jeg også sagt det. Men HØR da! De kakler og popler om bare uviktige ting. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Hehe, kjenner til problemet. Da er det fint å jobbe om natta... Være sin egen sjef og slippe (de fleste) kaklete medarbeiderne. Høres herlig ut! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 ja, det må vel nesten være det? hehe Det er jeg i grunn aldri! Ikke tåler du moromail, ikke tåler du menn i bar overkropp og ikke tåler du kakling ) Definitivt sur! Stakkars mannen din når du kommer hjem ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bebba Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Det er ikke tiden - men ellers ville jeg også sagt det. Men HØR da! De kakler og popler om bare uviktige ting. kanskje de er kjempeviktig for dem. det er et stort problem for mange å være kreative i middagspåfunn f.eks. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bebba Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Ikke tåler du moromail, ikke tåler du menn i bar overkropp og ikke tåler du kakling ) Definitivt sur! Stakkars mannen din når du kommer hjem ) Tror nok at flisa kommer ut av skapet når hun ser nakne mannskropper:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Sier de sånn: Bakk-bakk-bakk-bæææk? Nå ble du sint. Ja, sånn høres de ut! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 kanskje de er kjempeviktig for dem. det er et stort problem for mange å være kreative i middagspåfunn f.eks. hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Tror nok at flisa kommer ut av skapet når hun ser nakne mannskropper:) nope -det er avtenning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Ikke tåler du moromail, ikke tåler du menn i bar overkropp og ikke tåler du kakling ) Definitivt sur! Stakkars mannen din når du kommer hjem ) Gleder meg til å komme hjem, han forstår meg - selv om han ler av kattepuser på nettet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bebba Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 nope -det er avtenning. en naken mann er noe av det mest latterlige som finnes, og latteren forlenger livet. Noe så herlig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 en naken mann er noe av det mest latterlige som finnes, og latteren forlenger livet. Noe så herlig tenk deg en "naken" mann i skjorteflak, sokker og sandaler! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 tenk deg en "naken" mann i skjorteflak, sokker og sandaler! *ser for meg Mr Kahn for mitt indre* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bebba Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 tenk deg en "naken" mann i skjorteflak, sokker og sandaler! noe så komisk jeg ler og ler, kommer i godt humør og bryr meg ikke om noen kaklehøner:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.