Gå til innhold

de kakler!!!

flisa

Anbefalte innlegg

I dag tror jeg at jeg bør holde meg for meg sjøl – hehe. Jeg syns kvinnfolka på jobben KAKLER og mannfolka ler av alt......GRRRR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, kjenner til problemet.

Da er det fint å jobbe om natta... Være sin egen sjef og slippe (de fleste) kaklete medarbeiderne. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til slike innlegg kan man fristes til å spørre "PMS?", men akkurat i dag kan vi vel trygt utelate spørsmålstegnet! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

la dem kakle så mye de vil, og le så mye de vil. du trenger vel ikke å ta kakling og latter inn over deg. sitt for deg selv og drøm deilige drømmer om alt annet enn kaklende kvinner og flirende mannfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til slike innlegg kan man fristes til å spørre "PMS?", men akkurat i dag kan vi vel trygt utelate spørsmålstegnet! ;-)

Det er ikke tiden - men ellers ville jeg også sagt det. Men HØR da! De kakler og popler om bare uviktige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kjenner til problemet.

Da er det fint å jobbe om natta... Være sin egen sjef og slippe (de fleste) kaklete medarbeiderne. ;)

Høres herlig ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

ja, det må vel nesten være det? hehe Det er jeg i grunn aldri!

Ikke tåler du moromail, ikke tåler du menn i bar overkropp og ikke tåler du kakling :o)

Definitivt sur! Stakkars mannen din når du kommer hjem :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Det er ikke tiden - men ellers ville jeg også sagt det. Men HØR da! De kakler og popler om bare uviktige ting.

kanskje de er kjempeviktig for dem. det er et stort problem for mange å være kreative i middagspåfunn f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Ikke tåler du moromail, ikke tåler du menn i bar overkropp og ikke tåler du kakling :o)

Tror nok at flisa kommer ut av skapet når hun ser nakne mannskropper:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kanskje de er kjempeviktig for dem. det er et stort problem for mange å være kreative i middagspåfunn f.eks.

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å komme hjem, han forstår meg - selv om han ler av kattepuser på nettet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

nope -det er avtenning.

en naken mann er noe av det mest latterlige som finnes, og latteren forlenger livet. Noe så herlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en naken mann er noe av det mest latterlige som finnes, og latteren forlenger livet. Noe så herlig

tenk deg en "naken" mann i skjorteflak, sokker og sandaler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

tenk deg en "naken" mann i skjorteflak, sokker og sandaler!

noe så komisk jeg ler og ler, kommer i godt humør og bryr meg ikke om noen kaklehøner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...