Gjest this is a signature Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Hvilke anbefales/er de beste? 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 sikkert trondheim! Utfra hva jeg har hørt fra flere. 0 Siter
Gemini Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 sikkert trondheim! Utfra hva jeg har hørt fra flere. At det var sa du? Trondheim den beste studentbyen i OSLO??? 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 At det var sa du? Trondheim den beste studentbyen i OSLO??? *lol*...ja, noe sånt, sikkert... 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 *lol*...ja, noe sånt, sikkert... vel når jeg leser tittelen isammenheng med innlegget..så.....*hehe* 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 vel når jeg leser tittelen isammenheng med innlegget..så.....*hehe* ....så aner jeg ikke! 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Bjølsen kan anbefales Grünerløkka er kjempefint, men tilsvarende dyrt. Sogn er ok. Kringsjå regnes nok som mindre ok. Bjerke er ikke ok. Resten er jeg usikker på 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Siloen på Grünerløkka har den utsikten, kort til alle steder og innmari fine hybler. 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Bjølsen kan anbefales Grünerløkka er kjempefint, men tilsvarende dyrt. Sogn er ok. Kringsjå regnes nok som mindre ok. Bjerke er ikke ok. Resten er jeg usikker på Hvis man liker å være i naturen er vel Kringsjå bra? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Hvis man liker å være i naturen er vel Kringsjå bra? Standaren og miljøet er vel det som trekker ned i Kringsjå. Men for all del, er mange som trives der. Selv ville jeg ikke bodd der. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 ....så aner jeg ikke! ??? 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 hvis du vil ha det stille og rolig men uten noe særlig konfort så kan Ullevål studentby anbefales. Der får du gåavstand til universitetet. og kort vei til sykehus om det skulle skje deg noe. vil derimot anbefale Bjølsen 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 ??? ...og du lurte veldig på noe sa du? :~~~~~p 0 Siter
Gjest Pølsesnabben Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Kan trygt anbefale Bjølsen. Hun ene resepsjonisten har veldig fine hofter. 0 Siter
Zarine Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Bjølsen kan anbefales Grünerløkka er kjempefint, men tilsvarende dyrt. Sogn er ok. Kringsjå regnes nok som mindre ok. Bjerke er ikke ok. Resten er jeg usikker på Har du nokon formeining om korleis dei respektive er for oss som har familie, da? Er det mogleg å presse inn mor, far og tre barn nokon stad? 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 vel når jeg leser tittelen isammenheng med innlegget..så.....*hehe* Meaning? 0 Siter
morsan Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Standaren og miljøet er vel det som trekker ned i Kringsjå. Men for all del, er mange som trives der. Selv ville jeg ikke bodd der. Jeg har mange gode minner fra Kringsjå! *S* Men det var relativt slitent der oppe da jeg flyttet derfra for ca 15 år siden, så da kan jeg vel tenke meg hvordan det er nå! ;-)) 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Har du nokon formeining om korleis dei respektive er for oss som har familie, da? Er det mogleg å presse inn mor, far og tre barn nokon stad? Med tre barn kan det nok bli veldig trangt på de vanlige familie-leilighetene, men SIO har kanskje større leiligheter..? Jeg er neimen ikke sikker, men du kan jo sjekke hjemmesiden deres. Du bør forresten være klar over at det er litt festing og slikt på studentbyer... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.