Gå til innhold

Litt informasjon


Vicky

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er en jente på 27 år som føler tiden er inne for å få barn. I November 99 sluttet jeg med p-pillen, og har hatt mer eller mindre regelmessige mens etter det. Jeg har 25 dager mellom hver mens.For ordens skyld vil jeg opplyse at jeg og mannen min ikke har jobbet så veldig iherdig med å treffe akkurat på de riktige dagene.

Når har jeg eggløsning, og når er sjansen størst for å bli gravid? Min siste mens varte fra 25-29 Juli.

Jeg håper Dr. Moen kan hjelpe med med svar på mine spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mette Moen, gynekolog

Vi regner med at det er størst muliughet for graviditet i 4-5 dager før eggløsning, aller størst sjanse på egglølsningsdagen, men to dager etter er det liten eller ingen sjanse. Din eggløsning er på ca 11.dag, altså 4.august i denne måned. Så nå har du neppe sjanse mer i denne måned. Lykke til i neste måned.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...