Gjest somemone out there... Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 hei..jeg har noen svært lite flatteremde strekkmerker på magen. er 18 år, har aldri vært gravid e.l,og har en normal kropp. har ofte oppblåst mage, slik at det hender jeg ser lit "gravid" ut, og i tillegg har jeg ett par valker som jeg alltid har hatt(det valkemønsteret jeg har ligger til familien..=) når jeg har sittet, blir det røde merker etter valkene med en gang, og det ser sååå lite pent ut! det gjør ike akkuratt at jeg får mer lyst å vise frem magen min, og folk har kommentert det. dette er vel ikke vanlig å få i min alder når jeg ike har født? aaarrghh vet ikke hva jeg skal gjøre..skikkelig røde,lange striper på min lyse hud.det ser grufullt ut..noen som vet noe som helst som kan hjelpe?selvbruningskrem kanskje? liker virkelig ikke å gå i bikini om sommeren, føler meg ekkel og føler det vekker oppsikt, og gir valkene mine mer oppmerksomhet enn de har behov for.. lurer også på om noen har tips til en god balsam/hårkur tilpasset tørr,irritert hodebunn? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/180105-strekkmerker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.