Gå til innhold

filmen Novocaine? (på tv i kveld)

Anbefalte innlegg

Gjest engel 49+
Skrevet

Noen som har sett den? Er den god? Am. thrillerkomedie..

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg er stor fan av Steve Martin, hans beste filmer er All of me og Housesitting.

Novocaine er veldig kjedelig, og absolutt ingen går på den at Helena Bonham Carter liksom skal være sexy. Grøss..

Gjest William Wonderbra
Skrevet

Jeg er stor fan av Steve Martin, hans beste filmer er All of me og Housesitting.

Novocaine er veldig kjedelig, og absolutt ingen går på den at Helena Bonham Carter liksom skal være sexy. Grøss..

Har ikke sett filmen, men Helena er vanligvis ganske sexy...

Skrevet

Har ikke sett filmen, men Helena er vanligvis ganske sexy...

Hun var utrolig nydelig på åttitallet, nå er hun stygg. Og da mener jeg ikke at hun ikke holder Hollywoodstandard, hun er faktisk rent ut lite pen.Og det er min helt objektive mening :)

Gjest Grumpy
Skrevet

Hun var utrolig nydelig på åttitallet, nå er hun stygg. Og da mener jeg ikke at hun ikke holder Hollywoodstandard, hun er faktisk rent ut lite pen.Og det er min helt objektive mening :)

Må du kutte ut, kaller du dette stygt? http://www.imdb.com/gallery/granitz/1783/Events/1783/HelenaBonh_Mazur_831804_400.jpg?path=pgallery&path_key=Bonham%20Carter,%20Helena

Da lurer jeg på hva du kaller resten av verdens kvinnelige befolkning...

Annonse

Gjest engel 49+
Skrevet

ja....herregud! Kjeeeeeeeedelig... så begynnelsen...

:(

Skrevet

Må du kutte ut, kaller du dette stygt? http://www.imdb.com/gallery/granitz/1783/Events/1783/HelenaBonh_Mazur_831804_400.jpg?path=pgallery&path_key=Bonham%20Carter,%20Helena

Da lurer jeg på hva du kaller resten av verdens kvinnelige befolkning...

He-he, ja det er rart det der med hva som er pent for noen og stygt for andre.

Vakre kvinner for meg er Kate Winslet, Cate Blanchett, Lauren Bacall, Catherine Zeta Jones, prinsesse Madeleine, Vivien Leigh, Leah Remini.

Helena BC. var veldig pen på åttitallet, og det har ingenting med alder å gjøre at hun nå er stygg.

Gjest Grumpy
Skrevet

Vakre kvinner for meg er Kate Winslet, Cate Blanchett, Lauren Bacall, Catherine Zeta Jones, prinsesse Madeleine, Vivien Leigh, Leah Remini.

Helena BC. var veldig pen på åttitallet, og det har ingenting med alder å gjøre at hun nå er stygg.

Så det er ingen mellomting mellom vakker og stygg for deg? Alle med "normalt" utseende, som ikke kan kalles vakre, er stygge? Si meg, hvor gammel er du? 14?

Gjest engel 49+
Skrevet

Så det er ingen mellomting mellom vakker og stygg for deg? Alle med "normalt" utseende, som ikke kan kalles vakre, er stygge? Si meg, hvor gammel er du? 14?

så grumpy du er i kveld da? ;)

Skrevet

Hm. Jeg synes du er i overkant streng hvis du synes at det der er et bilde av en stygg dame. Har sett andre bilder av henne der hun ser sjuskete ut, men _stygg_ kan man da ikke kalle henne?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...