Gå til innhold

Når puppene sprekker, TV Norge dokumentar

Anbefalte innlegg

Gjest engel 49+
Skrevet

sitat:

"En avslørende dokumentar om farene ved plastisk kirurgi. Brystimplantat-operasjoner blir annonsert som den letteste og mest ukompliserte måten å få større bryster på.

Men i mange tilfeller kan de også ødelegge liv. I England er 60.000 kvinner syke på grunn av brystimplantater.

De lekker, dreper brystvevet, sprekker og vandrer rundt i – og noen ganger ut av – kroppen. P

rogrammet setter søkelyset på de store problemene dette kan medføre. Vi får sjokkerende bevis og ser meget ubehagelige bilder av kvinner som har lidd – og til og med dødd – som et resultat av brystimplantater."

Fortsetter under...

Gjest overdrivelsen
Skrevet

Hallo...TVN dokumentar...HVOR seriøse pleier de å være liksom?? De har KUN de verste av de verste; "jeg overlevde et fall på tusen meter rett i betongen" og slike ting...

Luna21365380663
Skrevet

Har du sett den? Den har gått før også. Makan til usaklighet skal man lete lenge etter.

En som var allergisk uten å opplyse legen om det, og derfor holdt på å stryke med.

To-tre som ville ha de største puppene i verden, og til slutt tålte ikke kroppen mer, og innleggene sprakk. De er alle blonde, og unge. Og en (hvis det var i samme dokumentar) blir presset av moren sin til å ta silikon, og moren sier at denne plastisk kirurgiske timen burde hun ha bestilt til henne da jenta var tre, for hun hadde skjønt det allerede da.. (hmm.. kanskje det var en annen dokumentar på TVN..)

Jeg har selv saltvann, og var veldig nysgjerrig på dette. Men jeg har også tatt vitenskapelig metode, og kan gjennomskue disse forsøkene på å skremme folk (og det er greit nok det), så utrolig lett. Har man bare et snev av hjerne skjønner man at dette gjelder en promille-del av de som får innlegg.

Gjest engel 49+
Skrevet

Hallo...TVN dokumentar...HVOR seriøse pleier de å være liksom?? De har KUN de verste av de verste; "jeg overlevde et fall på tusen meter rett i betongen" og slike ting...

aner ikke. Ser ikke så mye på tv, og ihvertfall ikke TVN

tenkte bare det kunne ha almen interesse!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...