Gjest engel 49+ Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Jeg skriver så j#vla mye feil, bytter om to og to bokstaver. Det går fort, og så innmari gæli'! Noen råd, pliiis? Jeg må bli kvitt dette problemet, det er kommet siste året. Jeg er blitt så grusomt slurvete! Fins det en annen måte enn å begynne å skrive veldig v e l d i g sakte på? 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Nye briller, eller briller i det hele tatt? Gosh, jeg kommer til å bli god. Hilsen spesialpedagogen:) Hva slags bokstaver er det du bytter om på da? 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Nye briller, eller briller i det hele tatt? Gosh, jeg kommer til å bli god. Hilsen spesialpedagogen:) Hva slags bokstaver er det du bytter om på da? Glem spørsmålet om hvilke bokstaver du bytter om, måtte bare visualisere litt først,treig så sein på kvelden. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Nye briller, eller briller i det hele tatt? Gosh, jeg kommer til å bli god. Hilsen spesialpedagogen:) Hva slags bokstaver er det du bytter om på da? de fleste! 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Glem spørsmålet om hvilke bokstaver du bytter om, måtte bare visualisere litt først,treig så sein på kvelden. *glemmer* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.