soleil Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Hva gjør man når kjæresten på pur f har ordna seg på håret så han er klin lik Jim Carey i "Dum og dummere"? uhuuu.. klarer ikke se på han jeg.. http://images.amazon.com/images/P/0780618556.01.LZZZZZZZ.jpg 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 *Hehe* Sørg for å få tatt bilde av ham i alle fall! ) Og gå til innkjøp av en hårklippemaskin? 0 Siter
soleil Skrevet 6. april 2005 Forfatter Skrevet 6. april 2005 *Hehe* Sørg for å få tatt bilde av ham i alle fall! ) Og gå til innkjøp av en hårklippemaskin? Han har hårklippemaskin. Er faktisk jeg som klipper han og han blir faktisk fin når han får fiksa det. hehe Men hjelper ikke det når han kjemmer seg sånn og nekter meg å røre håret hans! *gulp* Får titte på BB jeg da. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Han har hårklippemaskin. Er faktisk jeg som klipper han og han blir faktisk fin når han får fiksa det. hehe Men hjelper ikke det når han kjemmer seg sånn og nekter meg å røre håret hans! *gulp* Får titte på BB jeg da. Hvis det er bedre å titte på BB enn på kjæresten, må han se virkelig jævlig ut. ;o) 0 Siter
soleil Skrevet 6. april 2005 Forfatter Skrevet 6. april 2005 Hvis det er bedre å titte på BB enn på kjæresten, må han se virkelig jævlig ut. ;o) Hehe, ja du er inne på noe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.