Gå til innhold

Rar følelse


stillheten

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg så rar. Har noen bedre dager men fortjener det ikke. Venter bare på neste smell. Spiser flere piller enn jeg burde, men vet det er galt. Føler meg så ensom, men har stor familie. Skal ha barnevakt til helga, så vi får fri isammen, men gleder meg ikke. Hva er galt???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deprimert?

ja, kanskje, men vet ikke sikkert hva det er.

Vet jeg nå er ute og "kjører" men går på nok medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, kanskje, men vet ikke sikkert hva det er.

Vet jeg nå er ute og "kjører" men går på nok medisiner.

jeg spiser pliktskyldigst mine medisiner jeg også, men tror jeg fortsatt er deprimert.

Er det noe rundt deg som plager deg kanskje? Tenker bare at noen depresjoner ikke har noen ytre årsak, mens andre kan utløses av ting som skjer og som man da kanskje bør endre på? (hvis det er mulig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, kanskje, men vet ikke sikkert hva det er.

Vet jeg nå er ute og "kjører" men går på nok medisiner.

Bare litt nysgjerrig: Hva er det som gjør at du vet du er ute og kjører?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg spiser pliktskyldigst mine medisiner jeg også, men tror jeg fortsatt er deprimert.

Er det noe rundt deg som plager deg kanskje? Tenker bare at noen depresjoner ikke har noen ytre årsak, mens andre kan utløses av ting som skjer og som man da kanskje bør endre på? (hvis det er mulig)

Vet det er ytre årsaker, men de kan det ikke gjøres noe med. Jeg burde vært glad. Er gift og har flere barn. Har hus og grei økonimi så alt ligger til rette men allikevel føler jeg det slik.

Har bare tunge tanker og vil helst ligge under dyna. Har du følt det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet det er ytre årsaker, men de kan det ikke gjøres noe med. Jeg burde vært glad. Er gift og har flere barn. Har hus og grei økonimi så alt ligger til rette men allikevel føler jeg det slik.

Har bare tunge tanker og vil helst ligge under dyna. Har du følt det slik?

absolutt. Det spiller ingen rolle hva man har av materielle verdier osv. Kan bli deprimert uansett.

Har vært deprimert mange ganger. De fleste gangene uten noen åpenbar årsak. (Denne gangen er det nok utløst av langvarige problemer på jobben.)

Det hjelper lite at andre minner en på at en har friske barn, tak over hode, jobb osv..Det gjør meg ofte enda mer trist, for da er det på en måte enda mindre godtatt å bukke under for en depresjon. jeg "burde" være så glad og takknemmelig jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...