bb71 Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Leste en tråd nedenfor,og det aner meg at f.eks. flisa og Kahn er ett... Snålt... Annet jeg kan få info om eller?? Kjeder meg litt ja! 0 Siter
amber sun Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Ett? De er riktignok gift, men er nå to personer likevel. 0 Siter
sheba Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 tror nok de klare og tenke hver for seg ja... 0 Siter
bb71 Skrevet 6. april 2005 Forfatter Skrevet 6. april 2005 Ett? De er riktignok gift, men er nå to personer likevel. Så det er de??? Ikke noe tohodet troll altså...? Uansett har jeg fått med meg at de er gift nå, det var alt det andre jeg ikke vet jeg var ute etter nå! 0 Siter
Gjest skilt og gift og aldri utro Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Jeg er skilt fra ShitDiddelyDo og er nå gift med Petter Smart. ShitDiddelyDo sviktet meg for en gul jævel så jeg måtte nøye meg med Petter`n. Ikke det, han er nå grei nok til sitt bruk. Shitten ble forresten sviktet av den gule fordi hun ville ha gubben sin igjen - han var sikkert mye bedre i senga, mellom oss sagt så er det en av tingene som fungerer bedre med Pettern. 0 Siter
sheba Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Jeg er skilt fra ShitDiddelyDo og er nå gift med Petter Smart. ShitDiddelyDo sviktet meg for en gul jævel så jeg måtte nøye meg med Petter`n. Ikke det, han er nå grei nok til sitt bruk. Shitten ble forresten sviktet av den gule fordi hun ville ha gubben sin igjen - han var sikkert mye bedre i senga, mellom oss sagt så er det en av tingene som fungerer bedre med Pettern. *sheba himler med øynene og er fullstendig forvirret* ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Jeg er skilt fra ShitDiddelyDo og er nå gift med Petter Smart. ShitDiddelyDo sviktet meg for en gul jævel så jeg måtte nøye meg med Petter`n. Ikke det, han er nå grei nok til sitt bruk. Shitten ble forresten sviktet av den gule fordi hun ville ha gubben sin igjen - han var sikkert mye bedre i senga, mellom oss sagt så er det en av tingene som fungerer bedre med Pettern. Jeg liker fargerike jenter. Gule, brune, svarte og til og med grønne. Jeg blir mo i knærne så fort en jente av regnbuens farger byr seg fram for meg. Det er en fetish jeg har. En av mange. Sorry sviket, og ikke minst må jeg beklage mine elendige sengeferdigheter. Det er en svakhet jeg har det der, og en ekstremt liten penis gjør ikke saken enklere for meg i sengehalmen. Jeg vurderer å gå i sølibat. 0 Siter
bb71 Skrevet 6. april 2005 Forfatter Skrevet 6. april 2005 Jeg er skilt fra ShitDiddelyDo og er nå gift med Petter Smart. ShitDiddelyDo sviktet meg for en gul jævel så jeg måtte nøye meg med Petter`n. Ikke det, han er nå grei nok til sitt bruk. Shitten ble forresten sviktet av den gule fordi hun ville ha gubben sin igjen - han var sikkert mye bedre i senga, mellom oss sagt så er det en av tingene som fungerer bedre med Pettern. *notert* 0 Siter
Gjest skilt og gift og aldri utro Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Jeg liker fargerike jenter. Gule, brune, svarte og til og med grønne. Jeg blir mo i knærne så fort en jente av regnbuens farger byr seg fram for meg. Det er en fetish jeg har. En av mange. Sorry sviket, og ikke minst må jeg beklage mine elendige sengeferdigheter. Det er en svakhet jeg har det der, og en ekstremt liten penis gjør ikke saken enklere for meg i sengehalmen. Jeg vurderer å gå i sølibat. Aha - derfor altså. Ja, folk skulle bare visst hvor du snufset og bar deg, tigget og knelte for å få lov til å rise meg på rompa. 0 Siter
Gjest gjett på flere Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Sjarmerende, hva? Det er flere samboere/ektepar som bruker dol til å kommunisere med hverandre... 0 Siter
bb71 Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 Sjarmerende, hva? Det er flere samboere/ektepar som bruker dol til å kommunisere med hverandre... Hmmmmm...sier du det. Har ikke fantasi til å skjønne hvem fler det skulle vært... KariKruskakli og SDD ser jeg for meg som en søtt par da... 0 Siter
Gjest gjett på flere Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Hmmmmm...sier du det. Har ikke fantasi til å skjønne hvem fler det skulle vært... KariKruskakli og SDD ser jeg for meg som en søtt par da... hehe 0 Siter
flisa Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Sjarmerende, hva? Det er flere samboere/ektepar som bruker dol til å kommunisere med hverandre... MED hverandre? - - med andre, mener du vel? :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.