Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har Dennis dratt fra huset!!

Kommer til og savne ham jeg:-)

Fortsetter under...

Gjest fregnefjes
Skrevet

Jeg også.Selv om han var litt rar.Første inntrykket mitt av han var ikke bra men forandret seg etterhvert

Skrevet

Jeg også.Selv om han var litt rar.Første inntrykket mitt av han var ikke bra men forandret seg etterhvert

ja, han er jo en gledesspreder og samtidig en god person, det har vi jo sett mange ganger..

Gjest fregnefjes
Skrevet

ja, han er jo en gledesspreder og samtidig en god person, det har vi jo sett mange ganger..

Ja han sprer mye.Både det ene og det andre.

Skrevet

Jeg oppdaget det helt plutselig. Nå vet jeg ikke om jeg gidder å se mer altså med både Dennis og Tina borte. Samlivseksperten så jo dødskjedelig ut.

Skrevet

Jeg oppdaget det helt plutselig. Nå vet jeg ikke om jeg gidder å se mer altså med både Dennis og Tina borte. Samlivseksperten så jo dødskjedelig ut.

Enig med deg.-) gidder nok ikke følge med såpass mye lengre... ganske kjedelige de som er igjen, men synes jo Carl har endel gode og morsomme sider..

Annonse

Skrevet

Mulig det er noe rart med meg, men jeg klarer ikke med min beste evne fatte at noen ser på det mølet der?

Skrevet

Mulig det er noe rart med meg, men jeg klarer ikke med min beste evne fatte at noen ser på det mølet der?

på en måte enig, men det engasjerer litt da:-)

Skrevet

hvorfor har han dratt?

han var deppa og savnet Hannah, familie og venner..

Må være fryktelig tøft og klare isolasjon så lenge:-)

Uansett savner jeg Dennis og gidder ikke se mye på BB nå, han var en skikkelig humørspreder!

Mary Poppins
Skrevet

han var deppa og savnet Hannah, familie og venner..

Må være fryktelig tøft og klare isolasjon så lenge:-)

Uansett savner jeg Dennis og gidder ikke se mye på BB nå, han var en skikkelig humørspreder!

Å så det var såpass seriøst med han og Hannah ja, trodde det bare var sex jeg.

Jaja..

Skrevet

Ja han sprer mye.Både det ene og det andre.

*LOL*

Annonse

Skrevet

er det han gnager'n med tauhåret?

hehe, jepp..

Ganske bra betegnelse du ga der:-)

Skrevet

hehe, jepp..

Ganske bra betegnelse du ga der:-)

jeg ser ALDRI på det der, men liker godt han svenske Claes? morsom dialekt - men som sagt, jeg har aldri sett på :)

Skrevet

jeg ser ALDRI på det der, men liker godt han svenske Claes? morsom dialekt - men som sagt, jeg har aldri sett på :)

jeg leser ALDRI se og hør jeg;-)

*sheba ser uskyldig opp i luften*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...