sheba Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Nå har Dennis dratt fra huset!! Kommer til og savne ham jeg:-) 0 Siter
Gjest fregnefjes Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Jeg også.Selv om han var litt rar.Første inntrykket mitt av han var ikke bra men forandret seg etterhvert 0 Siter
sheba Skrevet 6. april 2005 Forfatter Skrevet 6. april 2005 Jeg også.Selv om han var litt rar.Første inntrykket mitt av han var ikke bra men forandret seg etterhvert ja, han er jo en gledesspreder og samtidig en god person, det har vi jo sett mange ganger.. 0 Siter
Gjest fregnefjes Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 ja, han er jo en gledesspreder og samtidig en god person, det har vi jo sett mange ganger.. Ja han sprer mye.Både det ene og det andre. 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Jeg oppdaget det helt plutselig. Nå vet jeg ikke om jeg gidder å se mer altså med både Dennis og Tina borte. Samlivseksperten så jo dødskjedelig ut. 0 Siter
sheba Skrevet 6. april 2005 Forfatter Skrevet 6. april 2005 Jeg oppdaget det helt plutselig. Nå vet jeg ikke om jeg gidder å se mer altså med både Dennis og Tina borte. Samlivseksperten så jo dødskjedelig ut. Enig med deg.-) gidder nok ikke følge med såpass mye lengre... ganske kjedelige de som er igjen, men synes jo Carl har endel gode og morsomme sider.. 0 Siter
Gjest rewa Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Mulig det er noe rart med meg, men jeg klarer ikke med min beste evne fatte at noen ser på det mølet der? 0 Siter
sheba Skrevet 6. april 2005 Forfatter Skrevet 6. april 2005 Mulig det er noe rart med meg, men jeg klarer ikke med min beste evne fatte at noen ser på det mølet der? på en måte enig, men det engasjerer litt da:-) 0 Siter
sheba Skrevet 6. april 2005 Forfatter Skrevet 6. april 2005 hvorfor har han dratt? han var deppa og savnet Hannah, familie og venner.. Må være fryktelig tøft og klare isolasjon så lenge:-) Uansett savner jeg Dennis og gidder ikke se mye på BB nå, han var en skikkelig humørspreder! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 han var deppa og savnet Hannah, familie og venner.. Må være fryktelig tøft og klare isolasjon så lenge:-) Uansett savner jeg Dennis og gidder ikke se mye på BB nå, han var en skikkelig humørspreder! Å så det var såpass seriøst med han og Hannah ja, trodde det bare var sex jeg. Jaja.. 0 Siter
flisa Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Ja han sprer mye.Både det ene og det andre. *LOL* 0 Siter
sheba Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 er det han gnager'n med tauhåret? hehe, jepp.. Ganske bra betegnelse du ga der:-) 0 Siter
flisa Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 hehe, jepp.. Ganske bra betegnelse du ga der:-) jeg ser ALDRI på det der, men liker godt han svenske Claes? morsom dialekt - men som sagt, jeg har aldri sett på 0 Siter
sheba Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 jeg ser ALDRI på det der, men liker godt han svenske Claes? morsom dialekt - men som sagt, jeg har aldri sett på jeg leser ALDRI se og hør jeg;-) *sheba ser uskyldig opp i luften* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.