Gå til innhold

sjokolade sjokk

Gjest fregnefjes

Anbefalte innlegg

Gjest fregnefjes

Skulle på bunnpris i dag og handle.Tenkte å unne meg en liten sjokolade.Der så jeg en ny sjokolade med 85 prosent kakao.Jippi tenkte jeg til jeg så prisen.45 kr for 100 gr.er det svin dyrt eller?Ingen sjokolade er så god at den er verd den prisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns uansett 85% kakao blir altfor mye, jeg. Det smaker liksom BARE (bitter) kakao og løser seg opp i munnen, men smelter ikke. Litt sjokoladesmak må'n ha. Nå gjør jeg det forøvrig så bra med "kutte ut så mye sjokolade som mulig" - forsøket mitt, at jeg holder meg til en kindersjokolade et par ganger i uka *stolt* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns uansett 85% kakao blir altfor mye, jeg. Det smaker liksom BARE (bitter) kakao og løser seg opp i munnen, men smelter ikke. Litt sjokoladesmak må'n ha. Nå gjør jeg det forøvrig så bra med "kutte ut så mye sjokolade som mulig" - forsøket mitt, at jeg holder meg til en kindersjokolade et par ganger i uka *stolt* :D

Sjokolade bare et par ganger i uka er bra.

Men kindersjokolade er vel noe av det minst sunne du kan velge. Den inneholder også lys sjokolade. Og DET er nei-nei, det.

Men kos deg likevel for all del med det du liker best!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte 90% en gang - brakk meg i timesvis etterpå - helt på høyde med den gang man som barn stakk tunga ned i kakaoboksen - - som man trodde var godt

*RFØY!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolade bare et par ganger i uka er bra.

Men kindersjokolade er vel noe av det minst sunne du kan velge. Den inneholder også lys sjokolade. Og DET er nei-nei, det.

Men kos deg likevel for all del med det du liker best!

:o)

Jeg står allikevel for at en til to bittesmå kindersjokolader i uka fremfor en stor plate mørk sjokolade om dagen, er forholdsvis greit ;)

(Sånn for å sette det litt på kanten)

Og så så GODT det er :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte 90% en gang - brakk meg i timesvis etterpå - helt på høyde med den gang man som barn stakk tunga ned i kakaoboksen - - som man trodde var godt

*RFØY!*

Ja dæsken så skuffa man ble! *grøss* For hvem har vel ikke vært med tunga i kakaoboksen, hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Jeg står allikevel for at en til to bittesmå kindersjokolader i uka fremfor en stor plate mørk sjokolade om dagen, er forholdsvis greit ;)

(Sånn for å sette det litt på kanten)

Og så så GODT det er :D

Kindersjokolade er den beste sjokoladen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...