Gjest fregnefjes Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Skulle på bunnpris i dag og handle.Tenkte å unne meg en liten sjokolade.Der så jeg en ny sjokolade med 85 prosent kakao.Jippi tenkte jeg til jeg så prisen.45 kr for 100 gr.er det svin dyrt eller?Ingen sjokolade er så god at den er verd den prisen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sheba Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Sheba kan ikke spise sjokolade hun:-( har nøtteallergi!!! heldig du som kan, for det er jo sååå godt:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mAd Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg syns uansett 85% kakao blir altfor mye, jeg. Det smaker liksom BARE (bitter) kakao og løser seg opp i munnen, men smelter ikke. Litt sjokoladesmak må'n ha. Nå gjør jeg det forøvrig så bra med "kutte ut så mye sjokolade som mulig" - forsøket mitt, at jeg holder meg til en kindersjokolade et par ganger i uka *stolt* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg syns uansett 85% kakao blir altfor mye, jeg. Det smaker liksom BARE (bitter) kakao og løser seg opp i munnen, men smelter ikke. Litt sjokoladesmak må'n ha. Nå gjør jeg det forøvrig så bra med "kutte ut så mye sjokolade som mulig" - forsøket mitt, at jeg holder meg til en kindersjokolade et par ganger i uka *stolt* Sjokolade bare et par ganger i uka er bra. Men kindersjokolade er vel noe av det minst sunne du kan velge. Den inneholder også lys sjokolade. Og DET er nei-nei, det. Men kos deg likevel for all del med det du liker best! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg syns uansett 85% kakao blir altfor mye, jeg. Det smaker liksom BARE (bitter) kakao og løser seg opp i munnen, men smelter ikke. Litt sjokoladesmak må'n ha. Nå gjør jeg det forøvrig så bra med "kutte ut så mye sjokolade som mulig" - forsøket mitt, at jeg holder meg til en kindersjokolade et par ganger i uka *stolt* Jeg kjøpte 90% en gang - brakk meg i timesvis etterpå - helt på høyde med den gang man som barn stakk tunga ned i kakaoboksen - - som man trodde var godt *RFØY!* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mAd Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Sjokolade bare et par ganger i uka er bra. Men kindersjokolade er vel noe av det minst sunne du kan velge. Den inneholder også lys sjokolade. Og DET er nei-nei, det. Men kos deg likevel for all del med det du liker best! ) Jeg står allikevel for at en til to bittesmå kindersjokolader i uka fremfor en stor plate mørk sjokolade om dagen, er forholdsvis greit (Sånn for å sette det litt på kanten) Og så så GODT det er 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mAd Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg kjøpte 90% en gang - brakk meg i timesvis etterpå - helt på høyde med den gang man som barn stakk tunga ned i kakaoboksen - - som man trodde var godt *RFØY!* Ja dæsken så skuffa man ble! *grøss* For hvem har vel ikke vært med tunga i kakaoboksen, hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira12 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg står allikevel for at en til to bittesmå kindersjokolader i uka fremfor en stor plate mørk sjokolade om dagen, er forholdsvis greit (Sånn for å sette det litt på kanten) Og så så GODT det er Kindersjokolade er den beste sjokoladen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.