Gå til innhold

Date ENDELIG

Gjest Ikke å-lå-le-lå-le

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke å-lå-le-lå-le
Skrevet

Har endelig fått en date i havn, etter år med tørke på den fronten. Tror dere hun vil bli fornøyd dersom vi først stikker innom søskenbarnet mitt og foreldrene mine på hytta (en times gange i litt ulent tereng). Der etter kunne jeg tenke meg å ta henne med til kompisen min, for å møtte bestevennene mine og se en kamp på kvelden.

Dama er såå fin, så jeg vil ikke gjøre noe galt her. Må selvsagt møte i turklær til daten, så klesproblemer får jeg i hvert fall ikke.

Vil gjerne også overraske dama med en liten knert når jeg følger henne hjem på kvelden. Hva synes dere? Hun har en unge, bør vi ta den med på hytta?

Fortsetter under...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg tror dette vil gå bra. Men bare om det er karsk du spanderer..

PS! Ungen må sef. bli hjemme

Gjest malun
Skrevet

Det høres ut som en drømmedate, du trenger ikke endre noe som helst i planene her. Stå på!

Skrevet

Synes det høres litt mye ut på første daten. Har hun barn så vil hun nok ikke at barnet skal treffe foreldrene dine med en gang. Fint at du vil vise fram jenta du skal date, men første daten ville jeg nok vært alen med gutten.

Ikke foreldrene dine med en gang, heller kameratene da.

Du vil vel ikke skremme henne vekk?

Skrevet

PS!! i farten glemte du bryllupet!, det er VIKTIG DET!

Annonse

Skrevet

Det blir fin-fint! Kanskje du kan ta henne med på et arrangement i læstadianerkirken i tillegg, slik at ikke alt blir familiefokusert?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det med slekt og venner er et bra triks. Hva med å be med hele slekta på en romantisk tur til et vann? Så kan dere grille og kose dere alle sammen.

Da hadde jeg falt pladaske. En tur som den Michael Corleone gjør under romantiske omgivelser i hans fødeby med hele slekta på slep, dette i Gudfaren II, gjør meg klam i hakket bare ved tanken.

Lykke til.

Skrevet

Det med slekt og venner er et bra triks. Hva med å be med hele slekta på en romantisk tur til et vann? Så kan dere grille og kose dere alle sammen.

Da hadde jeg falt pladaske. En tur som den Michael Corleone gjør under romantiske omgivelser i hans fødeby med hele slekta på slep, dette i Gudfaren II, gjør meg klam i hakket bare ved tanken.

Lykke til.

'sheba applauderer*

Spennende og se om hun stikker etter 2 eller 3 minutter!! hehehe

Gjest ikke å-lå-le-lå-le
Skrevet

PS!! i farten glemte du bryllupet!, det er VIKTIG DET!

Herre Gud, slutt å vær ekkel. Fortell meg heller hva jeg skal gjøre da! Vet da vel ikke hva dere damer liker å gjøre på date.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Skikkelig drømmedate! Stå på, dette kan bare gå en vei.

Skrevet

Herre Gud, slutt å vær ekkel. Fortell meg heller hva jeg skal gjøre da! Vet da vel ikke hva dere damer liker å gjøre på date.

første daten???????? ikke hele komiteen!!

Skrevet

Kan ikke du og dama være alene første daten. Det er det de fleste gjør. Foreldrene treffer man først når man vet det er alvor.

Du kommer til å skremme henne vekk hvis du tar henne med dit du sier.

Er det fint vær er det jo koselig å gå en tur i skogen og grille litt.

Er hun ikke et turmenneske, kanskje ta en tur ut å spise bare. Prate og bli litt kjent. Evnt gå en tur etterpå.

Lykke til

Annonse

Gjest malun
Skrevet

Lykke til.

Hvis det funker for Corleone, funker det for hvem som helst.

Så enkelt er det.

Gjest malun
Skrevet

Jeg synes det er kjempeflott å treffe familien til daten min, da får jeg se hvordan han fungerer i sitt naturlige miljø og får et sant inntrykk av hvordan han virkelig er. Helst vil jeg møte så mange som mulig.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis det funker for Corleone, funker det for hvem som helst.

Så enkelt er det.

Det funket for Corleone og bør derfor funke for fyren over.

Han bør dog ha i bakhodet at Corleones brud ble sprengt i lufta. Sånt er aldri gøy. I hvert fall ikke hvis man liker jenta. Men når han nå vet det med bilen og sprengstoffet tar han sannsynligvis nok forhåndsregler til å unngå den slags.

Hvis ikke får han bare gifte seg på nytt med Kay. Men det gikk jo ikke så jævla bra det heller. Håper ikke fyren over har en bror, og har han det bør han vokte seg for sin vrede.

Skrevet

Det funket for Corleone og bør derfor funke for fyren over.

Han bør dog ha i bakhodet at Corleones brud ble sprengt i lufta. Sånt er aldri gøy. I hvert fall ikke hvis man liker jenta. Men når han nå vet det med bilen og sprengstoffet tar han sannsynligvis nok forhåndsregler til å unngå den slags.

Hvis ikke får han bare gifte seg på nytt med Kay. Men det gikk jo ikke så jævla bra det heller. Håper ikke fyren over har en bror, og har han det bør han vokte seg for sin vrede.

Hmmm... Sikkert brillefine råd og refleksjoner dette, men ekstra artig er det at du lanserer et helt nytt norsk ord: "Forhåndsregler". Hva betyr det? Vel har jeg hørt om forholdsregler, men dette var nytt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hmmm... Sikkert brillefine råd og refleksjoner dette, men ekstra artig er det at du lanserer et helt nytt norsk ord: "Forhåndsregler". Hva betyr det? Vel har jeg hørt om forholdsregler, men dette var nytt.

Jeg forsøker å lansere et nytt ord hvor man finner opp reglene på forhånd. Før noe.

Skrevet

Jeg forsøker å lansere et nytt ord hvor man finner opp reglene på forhånd. Før noe.

hihi;-)

Skrevet

Lykke til.

Klam i hakket? Blitt tante?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...