Lillemus Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Klam i hakket? Blitt tante? Antagelig mente han klam i sprekka, altså ville han fått diare ved tanken. ;o) 0 Siter
bb71 Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Først så trodde jeg du var en svært morsom mann, men etter å ha lest et svar lenger ned ble meg litt i tvil... Så istenfor å støtte deg hemningsløst på den gode ideen din, tror jeg at jeg bare vil si: IKKE GJØR DET!!! Jeg hadde stikki langt unna... Første date er for dere to altså! Men tur er fint; bål og pølser og rødvin... Er fremdeles litt i stuss på om du er en morroklumt eller ikke... 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Hvis hun er så fiiin, og du er så interessert, hvorfor vil du ikke være alene med henne første daten? 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Første date. Det er egentlig uansett hva du finner på at dere skal gjøre. Men dere to skal være alene sammen for å bli kjent med hverandre. Andre mennesker til stede på første date ville skremt meg langt avgårde. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Jeg hadde nok blitt vettskremt og tenkt at fyren var desperat dersom han tok meg med til familiemedlemmer på første date! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Klam i hakket? Blitt tante? Jeg trodde at hakket er _bak_ sprekka for å si det sånn. Og at menn også har hakk, men ingen sprekk. Altså, det var denne anatomien, da... 0 Siter
favn Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Jeg trodde at hakket er _bak_ sprekka for å si det sånn. Og at menn også har hakk, men ingen sprekk. Altså, det var denne anatomien, da... Ja, ikke bare, bare å holde styr på fram og bak og alt det der... 0 Siter
flisa Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Jeg forsøker å lansere et nytt ord hvor man finner opp reglene på forhånd. Før noe. og de har du tenkt TIL å ta? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 tenkt til tenkt til tenkt til Sånn snakker man i Akershus. Men jeg har ikke skrevet det nå, så du ser syner. 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 tenkt til tenkt til tenkt til Vi sier det i Oslo også. 0 Siter
flisa Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Sånn snakker man i Akershus. Men jeg har ikke skrevet det nå, så du ser syner. nei vet - det men du skrev et annet ord feil - jeg bare samler opp for deg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.