Gjest tidlig krøkes Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Guttungen min på 14 skal begynne å øvelseskjøre alene i parken her, tenkte å kjøpe en porche til han. Er det en bra bil for nybegynnere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest '!-o-!' Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 ROTFLOL Tror du noen gidder to sånne tråder på en dag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sheba Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Sikkert topp... skulle det være en vits? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malun Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Er du GAL? Har du tenkt på hvilke skader det kan medføre? Det vrir seg i meg når jeg tenker på riper i lakken, ødelagt girkasse og det som verre er. 14-åringer bør begynne med billige bruktbiler, særlig hvis de skal holde til i parken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Er du GAL? Har du tenkt på hvilke skader det kan medføre? Det vrir seg i meg når jeg tenker på riper i lakken, ødelagt girkasse og det som verre er. 14-åringer bør begynne med billige bruktbiler, særlig hvis de skal holde til i parken. Er en viss mulighet for at innlegget ikke var seriøst :-) ".................................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg ville heller ha valgt en Ferrari. Den nye F50 (eller var det F60) er visst rimelig sprek. Koster litt, men hva gjør man ikke for guttungen. "...................................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Er en viss mulighet for at innlegget ikke var seriøst :-) ".................................." Var malun sitt seriøst, da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest all1 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 På en skala fra 1 til 50 får du null altså, finn på noe som ikke er SÅ lett gjennomskuelig da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg ville gått for Koenigsegg ( http://www.koenigsegg.com/ ) selv, for en Porche blir litt slapp i lengden - og da kan guttungen fort gå lei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malun Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Er en viss mulighet for at innlegget ikke var seriøst :-) ".................................." Huh? Å nei, og jeg som brukte så mye energi på å skrive et dønn seriøst svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malun Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Var malun sitt seriøst, da? Åja, dønn seriøst. *jugekors* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ChiengMai Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Er en viss mulighet for at innlegget ikke var seriøst :-) ".................................." Tror du virkelig malun trodde hun svarte på et seriøst innlegg? *sjokkert over Prozak* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.