Mary Poppins Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Har sinnsykt hodepine, nærmest migrene akkurat nå, og lurer på om det er farlig å ta tre paracet? Jeg har tatt to uten antydning til virkning. Kan jeg ta en til? eller..? Har ikke lenger bruksanvisningen. 0 Siter
Gemini Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Tror ikke det er farlig. Men om du har Ibux/Ibuprofen ville jeg tatt det isteden (1 eller max 2). Ibux og paracet sammen gjør ofte susen. (og du har jo allerede tatt de paracet'ene). 0 Siter
Gjest Bare meg...tamtitam.. Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Har ikke peiling på akkurat d..men har et fint tips til deg. Ta en ibux og en paracet! D fortalte bestemoren min meg, og alle i familien gjør d hvis man får hodeverk...d hjelper faktisk mye bedre enn med to paracet.. Paracet hjelper aldri på meg..men en av den og en ibux, blir helt perfekt! Prøv d iallefall..se om d virker.. Bare et tips fra meg;) Hilsen Kristine 0 Siter
Freya Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Har ikke peiling på akkurat d..men har et fint tips til deg. Ta en ibux og en paracet! D fortalte bestemoren min meg, og alle i familien gjør d hvis man får hodeverk...d hjelper faktisk mye bedre enn med to paracet.. Paracet hjelper aldri på meg..men en av den og en ibux, blir helt perfekt! Prøv d iallefall..se om d virker.. Bare et tips fra meg;) Hilsen Kristine Skriver under på dette! Tar alltid 1 Ibux og 1 Paracet sammen når jeg har hodepine, det hjelper alltid. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. april 2005 Forfatter Skrevet 6. april 2005 Har ikke peiling på akkurat d..men har et fint tips til deg. Ta en ibux og en paracet! D fortalte bestemoren min meg, og alle i familien gjør d hvis man får hodeverk...d hjelper faktisk mye bedre enn med to paracet.. Paracet hjelper aldri på meg..men en av den og en ibux, blir helt perfekt! Prøv d iallefall..se om d virker.. Bare et tips fra meg;) Hilsen Kristine Takk for tipset, har desverre ikke ibux her, men skal kjøpe inn det til neste gang 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. april 2005 Forfatter Skrevet 6. april 2005 Tror ikke det er farlig. Men om du har Ibux/Ibuprofen ville jeg tatt det isteden (1 eller max 2). Ibux og paracet sammen gjør ofte susen. (og du har jo allerede tatt de paracet'ene). Takk for tipset, har desverre ikke ibux her, men skal kjøpe inn det til neste gang 0 Siter
sheba Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Takk for tipset, har desverre ikke ibux her, men skal kjøpe inn det til neste gang Kommer vel mest an på hvor mange du har tatt tidligere i kveld, er ingen ekspert men har selv tatt 3 ved noe liknende.. men for all del, ring legevakten og spør først! (mye kan spille inn) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. april 2005 Forfatter Skrevet 6. april 2005 Kommer vel mest an på hvor mange du har tatt tidligere i kveld, er ingen ekspert men har selv tatt 3 ved noe liknende.. men for all del, ring legevakten og spør først! (mye kan spille inn) Too late. Nå tok jeg den tredje. Har ikke tatt noen tidligere idag ettersom jeg ikke har vært hjemme. Tok 2 for en halvtime siden, og en til nå. Regner med at dette går bra 0 Siter
sheba Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Too late. Nå tok jeg den tredje. Har ikke tatt noen tidligere idag ettersom jeg ikke har vært hjemme. Tok 2 for en halvtime siden, og en til nå. Regner med at dette går bra skjer ikke noe farlig, men ikke gjør det ofte:-) Håper du føler deg bedre snart, pyton og føle seg sånn:-) KLEM! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. april 2005 Forfatter Skrevet 6. april 2005 skjer ikke noe farlig, men ikke gjør det ofte:-) Håper du føler deg bedre snart, pyton og føle seg sånn:-) KLEM! Tusen takk:) ja det er helt forferdelig med denne hodepinen. Har veldig lyst til å legge meg, men har en oppgave jeg må lese gjennom som skal leveres imrg Men må man så må man. Sov godt 0 Siter
sheba Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Tusen takk:) ja det er helt forferdelig med denne hodepinen. Har veldig lyst til å legge meg, men har en oppgave jeg må lese gjennom som skal leveres imrg Men må man så må man. Sov godt sov godt du og, det går sikkert bra:-) 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Nei det er ikke farlig. Det er ikke farlig å ta dobbelt så mye heller. Et brett derimot er ikke fullt så bra, og tar du en hel pakke kan det uvikle seg alvorlig. Men tre er ingenting. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. april 2005 Forfatter Skrevet 6. april 2005 Nei det er ikke farlig. Det er ikke farlig å ta dobbelt så mye heller. Et brett derimot er ikke fullt så bra, og tar du en hel pakke kan det uvikle seg alvorlig. Men tre er ingenting. Da hiver jeg i meg et par til da Neida, forhåpentligvis funker det med tre, men takk for svar 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Da hiver jeg i meg et par til da Neida, forhåpentligvis funker det med tre, men takk for svar Hihi, rolig i svingene nå... Altså, jeg snakket om engangstilfeller altså. Lett å utvikle skumle paracetvaner, spesielt om man er ofte plaget av hodepine/migrene. Selv om du sikkert er fornuftig nok til å holde deg utenfor risikosonen:) Et lite tips... merk deg i morgen tidlig alle merkelige drømmene du drømmer i natt! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. april 2005 Forfatter Skrevet 6. april 2005 Hihi, rolig i svingene nå... Altså, jeg snakket om engangstilfeller altså. Lett å utvikle skumle paracetvaner, spesielt om man er ofte plaget av hodepine/migrene. Selv om du sikkert er fornuftig nok til å holde deg utenfor risikosonen:) Et lite tips... merk deg i morgen tidlig alle merkelige drømmene du drømmer i natt! Er plaget med mye hodepine, men holder meg nok utenfor risikogruppen. Hehe skal se om jeg husker noen merkelige drømmer imorgen. Har skrevet om noen helt sprøe drømmer jeg har hatt før, her inne på dol - de har handlet om diverse dolere hehe. Kanskje kommer det en ny en imorgen 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Er plaget med mye hodepine, men holder meg nok utenfor risikogruppen. Hehe skal se om jeg husker noen merkelige drømmer imorgen. Har skrevet om noen helt sprøe drømmer jeg har hatt før, her inne på dol - de har handlet om diverse dolere hehe. Kanskje kommer det en ny en imorgen Skal bli gøy å lese isåfall. God natt til deg, håper paraceten tar rotta på hodepinen din:) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. april 2005 Forfatter Skrevet 6. april 2005 Skal bli gøy å lese isåfall. God natt til deg, håper paraceten tar rotta på hodepinen din:) Begynner å ane en virkning nå heldigvis:) God natt til deg og, sleep tight 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Hei! Så vidt jeg vet er det slik at to paracet er grensen, og det har sin årsak i at mer enn to paracet gir ikke mer smertelindring. Når det gjelder ibux derimot er det noe helt annet. Der kan du ta tre, kanskje fire, hvis du har god mage, smertene er enorme, og du ikke gjør det til en vane. Husk å spise til ibux, som brytes ned i magen, mens paracet brytes ned i levra. Er redd for at det eneste som skjedde med den tredje paraceten er at levra di måtte ta seg av den, men det går greit for en gang. Venter du en stund, kan du selvsagt ta to paracet til og det kan virke, men ikke samtidig. Jeg håper jeg ikke "skrøner" til deg/dere nå, men jeg har hørt dette fra flere hold. Vh Bugge. 0 Siter
Lurveline Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Har ikke peiling på akkurat d..men har et fint tips til deg. Ta en ibux og en paracet! D fortalte bestemoren min meg, og alle i familien gjør d hvis man får hodeverk...d hjelper faktisk mye bedre enn med to paracet.. Paracet hjelper aldri på meg..men en av den og en ibux, blir helt perfekt! Prøv d iallefall..se om d virker.. Bare et tips fra meg;) Hilsen Kristine Skriver under her jeg også. Dette er et tips jeg fikk fra min lege. 0 Siter
smo72 Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Nei det er ikke farlig. Det er ikke farlig å ta dobbelt så mye heller. Et brett derimot er ikke fullt så bra, og tar du en hel pakke kan det uvikle seg alvorlig. Men tre er ingenting. Jeg vil være veeldig forsiktig med å anbefale å ta så mye paracet. Det er nemlig slik at dobelt dose (eller mer) kan føre til lever og nyreskader. Det vet jeg pga at søsteren min havnet på sykehuset grunnet for mye paracet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.