Gå til innhold

ømme brystvorter

Anbefalte innlegg

Gjest lurer bare litt jeg...
Skrevet

har så sinnsykt ømme brystvorter... har hatt den en gang før men men det var to dager før jeg skulle ha den. men nå er det nesten 2 uker til jeg skal ha den... hmmm

er det stor sannsynlighet for at jeg kan være gravid? vi har forsøkt i over ett år, men tør ikke teste meg- er redd for og bli skuffet og hadde mens for 2 uker siden....

hmmm- noen med et klokt svar til meg i desse sene nattetimer?

Fortsetter under...

Skrevet

Man skulle vel ikke droppet til å ha blitt gravid sånn i forbifarten vel..?

Gjest meg igjen vettu
Skrevet

Man skulle vel ikke droppet til å ha blitt gravid sånn i forbifarten vel..?

tror du?????????

tør liksom ikke ta en test...blir alltid skuffet....:( men er det normalt så legne før liksom??? men jeg hadde jo mens for ikke lenge siden.... men nytter det og ta en test f.eks. i morgen? viser den om jeg er f.eks. bare 2 uker på vei???

er ikke inn i dette

Skrevet

tror du?????????

tør liksom ikke ta en test...blir alltid skuffet....:( men er det normalt så legne før liksom??? men jeg hadde jo mens for ikke lenge siden.... men nytter det og ta en test f.eks. i morgen? viser den om jeg er f.eks. bare 2 uker på vei???

er ikke inn i dette

Testen skal vise positivt allerede første dag etter at du skulle hatt mensen. Så står det iallfall på pakken. :)

Gjest hehe jippi håper masse masse masse
Skrevet

Testen skal vise positivt allerede første dag etter at du skulle hatt mensen. Så står det iallfall på pakken. :)

men da må jeg vente til mens då.... 2 uker. kjedelig.. og jeg som hadde tenkt og ut i helgen da dropper jeg nok det ja:) men man kan jo ikke tenke om viss jeg skulle være gravid heller...hmmm Rolig helg.....håper jeg er da. tror du???? hehe

Skrevet

men da må jeg vente til mens då.... 2 uker. kjedelig.. og jeg som hadde tenkt og ut i helgen da dropper jeg nok det ja:) men man kan jo ikke tenke om viss jeg skulle være gravid heller...hmmm Rolig helg.....håper jeg er da. tror du???? hehe

Krysser fingrene for deg! :)

Annonse

Gjest x-ædøflhbj
Skrevet

Krysser fingrene for deg! :)

hehe takk. håper for alt i veren at jeg er det....da hadde jeg endelig blitt gla jente igjen også kanskje? hehe neida, men det hadde vert et lyspunkt det etter og ha blitt oppsagt i jobben pga innsparing.

takk for kjappe svar av deg!!!!! skal jeg teste i morgen eller er det ikke vits?

Skrevet

hehe takk. håper for alt i veren at jeg er det....da hadde jeg endelig blitt gla jente igjen også kanskje? hehe neida, men det hadde vert et lyspunkt det etter og ha blitt oppsagt i jobben pga innsparing.

takk for kjappe svar av deg!!!!! skal jeg teste i morgen eller er det ikke vits?

Joda, bare test i morgen du!

Skrevet

Hvis du hadde mensens første dag for to uker siden så har du eggløsning nå - med andre ord alt for tidlig å teste! Med mindre du har hatt mensen mens du er gravid da, det hender det og.

Gjest Simiana
Skrevet

Hørtes usannsynlig ut at det skulle være et symptom. Men you never know. Fortell oss resultatet av testen, da !

Gjest dsØFLgk
Skrevet

Hvis du hadde mensens første dag for to uker siden så har du eggløsning nå - med andre ord alt for tidlig å teste! Med mindre du har hatt mensen mens du er gravid da, det hender det og.

testen var NEG..... :( kjedelig

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...