Gjest listepris Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Sitter her med selvangivelsen. Kjøpte ny bil ifjor så det står ingen verdi på bilen i selvangivelsen. Så nå må jeg finne listepris selv og skrive det inn. MEN, hvor/hvordan finner jeg listepris? Det burde være et sted på internett man kunne søke etter lisepris. Det er foresten en Peueout 307SW jeg har. 0 Siter
Gjest listepris Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Ring en Peugot forhandler og spør. Ja, sikkert det greieste. Har foresten funnet en side på nettet; listepris.as men de skal selvfølgelig ha 12,- for å gi deg listeprisen. 0 Siter
Goliath Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Ja, sikkert det greieste. Har foresten funnet en side på nettet; listepris.as men de skal selvfølgelig ha 12,- for å gi deg listeprisen. Egentlig er det vel nyprisen det året bilen var ny (sånn cirka) som du skal oppgi, sammen med alderen på bilen. Så blir verdien som blir beregnet inn i selvangivelsen for din formue beregnet etter et standardisert verditap hvert år på biler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.