skorpionfisken Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=103708 Man må altså være tynn for å bli skikkelig behandlet. Slankeopplegg skulle vært på blåresept. For man kan vel ikke endre folks holdninger? 0 Siter
Gjest bedre holdninger fra barnsben Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Nei, men man kan gjøre sunn mat billigere og mer tilgjengelig. Og sørge for mer fysisk fostring i skolen. Og legge mer vekt på gode gamle fag som skolekjøkken. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 Nei, men man kan gjøre sunn mat billigere og mer tilgjengelig. Og sørge for mer fysisk fostring i skolen. Og legge mer vekt på gode gamle fag som skolekjøkken. Enig der, absolutt. Det burde vært sånn at: sunn mat = billig mat usunn mat = dyr mat I dag er det jo helt omvendt. 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Nei, men man kan gjøre sunn mat billigere og mer tilgjengelig. Og sørge for mer fysisk fostring i skolen. Og legge mer vekt på gode gamle fag som skolekjøkken. Helt enig. Dyrere kjøtt, billigere frukt og grønnsaker. 0 Siter
Gjest lazy dayz Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Nei, dessverre er det nok vanskelig å endre folks holdninger. Mange overvektige skjønner ikke at de burde slanke seg, eller de er for late. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 Helt enig. Dyrere kjøtt, billigere frukt og grønnsaker. Kjøttet trenger ikke være dyrt, om det er rent kjøtt. Men pølser og kjøttdeig burde prises etter fettinnhold. Fettavgift kunne de innført, på lik linje med sukkeravgiften. 0 Siter
Spirello Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Jeg har to servicejobber, jobber i en butikk + på kontor, og jeg smiler IKKE mindre til folk som er overvektige.. Men det er sikkert sant at noen gjør det. Synd.. 0 Siter
tiliti Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Jeg har to servicejobber, jobber i en butikk + på kontor, og jeg smiler IKKE mindre til folk som er overvektige.. Men det er sikkert sant at noen gjør det. Synd.. Hehehe, her klarte jeg å lese at du "smiler ikke til overvektige" hihi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.