Gå til innhold

Overvektige blir dårlig behandlet

Anbefalte innlegg

Gjest bedre holdninger fra barnsben
Skrevet

Nei, men man kan gjøre sunn mat billigere og mer tilgjengelig. Og sørge for mer fysisk fostring i skolen. Og legge mer vekt på gode gamle fag som skolekjøkken.

skorpionfisken
Skrevet

Nei, men man kan gjøre sunn mat billigere og mer tilgjengelig. Og sørge for mer fysisk fostring i skolen. Og legge mer vekt på gode gamle fag som skolekjøkken.

Enig der, absolutt.

Det burde vært sånn at:

sunn mat = billig mat

usunn mat = dyr mat

I dag er det jo helt omvendt.

Jeg er en annen
Skrevet

Helt enig. Dyrere kjøtt, billigere frukt og grønnsaker.

Gjest lazy dayz
Skrevet

Nei, dessverre er det nok vanskelig å endre folks holdninger. Mange overvektige skjønner ikke at de burde slanke seg, eller de er for late.

skorpionfisken
Skrevet

Helt enig. Dyrere kjøtt, billigere frukt og grønnsaker.

Kjøttet trenger ikke være dyrt, om det er rent kjøtt.

Men pølser og kjøttdeig burde prises etter fettinnhold.

Fettavgift kunne de innført, på lik linje med sukkeravgiften.

Skrevet

Jeg har to servicejobber, jobber i en butikk + på kontor, og jeg smiler IKKE mindre til folk som er overvektige.. Men det er sikkert sant at noen gjør det. Synd..

Skrevet

Jeg har to servicejobber, jobber i en butikk + på kontor, og jeg smiler IKKE mindre til folk som er overvektige.. Men det er sikkert sant at noen gjør det. Synd..

Hehehe, her klarte jeg å lese at du "smiler ikke til overvektige"

hihi

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...