Gå til innhold

Alder øvelseskjøring med bil?

Anbefalte innlegg

Gjest Iznowgood_the one and only
Skrevet

Hvilken aldersgrense er det for øvelseskjøring med bil?

Fortsetter under...

Skrevet

16

Tidene forandrer seg, gitt! Det var 17,5 i "min tid"! *S*

Skrevet

16 for den som skal øvelseskjøre og den andre må være over 25 år og ha hatt lappen i minst 5 år... skal ikke være andre passasjerere på heller. Såvidt jeg husker. :)

Skrevet

16 for den som skal øvelseskjøre og den andre må være over 25 år og ha hatt lappen i minst 5 år... skal ikke være andre passasjerere på heller. Såvidt jeg husker. :)

Joda det kan være 4 passasjer med i bilen, ikke noe problem. Du har lov til å gjøre akkurat det samme som da du får førerkort, enkelt og greit.

Gjest bare en
Skrevet

Ny regler fra 1.januar 2005:

Det er rett det noami skriver om alder, men i tillegg til dette MÅ den som skal øvelseskjøre ha fullført et teorikurs og ha bevis om dette med seg når h*n øvelseskjører.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...