Gjest Jeg og gubbingsen Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hai 10 år med bubbingsen - bør vel finne på noe hyggelig på dagen? Forslag tas imot med takk - må være av en kvelds varighet, i Oslo m/omegn og det er til helga! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeg og gubbingsen Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 ....."Bubbingsen"?? Skulle være "Gubbingsen"! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bubb eller gubb, stusselig åkke som Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 ....."Bubbingsen"?? Skulle være "Gubbingsen"! Nåja, syns ikke gubbingsen var noe bedre navn på sin ektefelle enn bubbingsen jeg da. Bubb-varianten var i hvertfall litt morsom. Jeg syns ikke du kunne finne noe mere nitrist å kalle mannen din enn gubbingsen. Stakkars dere, dere trenger nok en kveld på en rådyr restaurant for å feire tiårsdagen. Type Le Carnard eller lignende. Dyrt, og ikke orginalt, men gud så deilig. Tøm sparekontoen, og ikke spar på god vin eller konjakk. Go-cart, fotpleie, teater eller middag på Steakhouse er ikke det samme. Hvis det skulle gå et stykke på teater eller en konsert dere viskelig vil gå på kan det selvsagt kombineres. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 ....."Bubbingsen"?? Skulle være "Gubbingsen"! Mye morsommere med bubbingsne, da! *ler* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeg og BUBBingsen Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Mye morsommere med bubbingsne, da! *ler* Hi,hi....Det har du nok rett i ;O) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeg og BUBBingsen Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Nåja, syns ikke gubbingsen var noe bedre navn på sin ektefelle enn bubbingsen jeg da. Bubb-varianten var i hvertfall litt morsom. Jeg syns ikke du kunne finne noe mere nitrist å kalle mannen din enn gubbingsen. Stakkars dere, dere trenger nok en kveld på en rådyr restaurant for å feire tiårsdagen. Type Le Carnard eller lignende. Dyrt, og ikke orginalt, men gud så deilig. Tøm sparekontoen, og ikke spar på god vin eller konjakk. Go-cart, fotpleie, teater eller middag på Steakhouse er ikke det samme. Hvis det skulle gå et stykke på teater eller en konsert dere viskelig vil gå på kan det selvsagt kombineres. Modererte meg i navnevalget i innlegget - egentlig kaller jeg han for "Gamlesauen", "Kvekketor" eller "Hottentotten". Er jeg sint - "Gamlefar med hengerævva" eller "LAvpanna premiestut"..... Men takk for tips! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.